Forumsvar skapade

Sida 226 av 420
  • jester

jester

Medlem
    7 december, 2007 vid 08:05 som svar på: En helt vanlig lördag 2007…

När man ser det där, så är det ju inte så konstigt att man sällan får plocka ut 5.8:an på vattnet. Är ju väldigt sällan över 15 m/s i max vind…

• jester

jester

Medlem
    6 december, 2007 vid 20:46 som svar på: Choco Fins

Det må så vara, men jag ser inte många MFC som kört 45+ knop: http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=25528&uid=1084

• jester

jester

Medlem
    6 december, 2007 vid 12:22 som svar på: Hur mycket lägger ni på utrustning inför 2008?

Har inte lagt så mycket på utrustningen nu i år, men ser ut att bli ltie mer inför 2008. Speciellt som jag bytt ut hela min segel-linje. Så fort jag får sålt min stora slalombräda, så kommer jag beställa en 90-litare.. Lär bli en knippe fenor oxå, men mer om det senare

• jester

jester

Medlem
    6 december, 2007 vid 09:57 som svar på: Jul kalender alla swespeed

Överlag är det ju så att sidorna fungerar bättre i IE. Hade bara Google Toolbar funnits för Opera, så hade jag nog kört den lite oftare… Verkar trevlig.

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 21:01 som svar på: Dags för ett

Grönt e skönt!

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 20:58 som svar på: Jul kalender alla swespeed

Sidan funkar fint i FireFox för mig

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 20:58 som svar på: Jul kalender alla swespeed

Sidan funkar fint i FireFox för mig

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 20:57 som svar på: GPS i Speedcupen

Senaste USM-et var det 109 pers som deltog. Kolla här:

http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=news

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 16:15 som svar på: Nya segel beställda

Det stämmer juh.. Blir inga nya lakan i år, utan först 2008, juh… 😀

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 16:13 som svar på: Jul kalender alla swespeed

du e blind?

finns alltså i menylisten längst upp…

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 13:54 som svar på: Bilder på Ruben Petrisie (Kona Freestyle)

Äh. Dom verkar ha fattat att man som leverantör inte skall över-pusha sin produkt.
    Att slänga upp lite bilder på lite skön vindsurfning däremot är det väl inget fel på? Ingen som klagar när nån annan slänger upp bilder på inhemska och utländska ”piloter”.

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 12:27 som svar på: GPS i Speedcupen

Förstår vad du menar, men det blir ju tokigt när folk som friseglar får på bättre tider än folket i banan, enbart för att banan har fel vinkel, eller ligger på fel ställe rent vindmässigt bara för att det skall bli ett publikvärde.
    Tycker personligen att USM-konceptet är lysande, helt enkelt.

Edit: Håller med MacTS! Fortsätt spinna på, bara för att jag tycker på ett sätt behöver ju inte det betyda att jag har rätt.. 😀

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 12:24 som svar på: Dags för ett

Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig på Mattias.

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 10:46 som svar på: GPS i Speedcupen

Mao en pisstråkig tävling för dom inblandade… Märks det att jag vill ha friåkning (inom vissa gränser), eller? 🙂

• jester

jester

Medlem
    5 december, 2007 vid 07:49 som svar på: GPS i Speedcupen

Vem skulle titta? Andra vindsurfare? Nä, dom är hellre ute på vattnet när det blåser… Familj? Ja, men dom blir inte många. Tror faktiskt inte att intresset är så stort, och en bra dag för speed brukar allt som oftast vara en dålig dag för publik (mycket vind, oftast regn osv)

Sida 226 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA