jester
Forumsvar skapade
-
Rasmus: Ta med dig mobilen i aquapaken…
-
Äh, va faen….
Exocet! Det e grejjer det!! 😀
Jag kör Exocets slalombrädor, 58, 67 och 80 cm breda (80, 105, 145 liter), och det fuingera ruggigt bra för mig. Hade jag vägte 10 kg lättare än vad jag gör nu (väger dfrygt 105 kg), så hade jag nog sålt storplankan o köpt mig en 62 cm bräda istället (90 liter).
Det jag egentligen vill ha sagt är att nästan alla brädor som finns på marknaden idag är grymma. Johan G som näms i denna tråd har ju exempelvis testat RRDs nya, samt dom nya Tabou Manta. Och ffa den sistnämda verkar han gilla…
-
Kan ju vara så att dom gjort det… Har inte koll på filformatet alls..
-
Ygge: nä, men man måste vara riktigt duktig om man skall in och editera i binära filer om man inte har koll på filformatet.
Rasmus: Amaryllo med blåtand löser det hela. Vet en finsk kille som har labbat lite med den biten.
-
Mmmm… Men nu kan vi ju komma med motargument… Bara o skaffa en GT11, och köra det binära filformatet. Kräver ju lite högre kunskaper att editera binära filer… Dessutom är ju GT11 mera exakt.
-
Det är väl så enkelt att där inte är några stora pengar i GPS-branschen (ännu)… Sedan måste man ju ha ett visst intresse av datorer osv för att det hlea skall fungera bra.
Eller så bryr dom sig inte, och använder enbart GPSen som träningsredskap.
-
Ang Laird Hamilton, så kör ju han med speedprylar i vågor i Rigmarole-filmen. Se klippet nedan. Tyvärr så är ju inte hans värsta hopp med, men han får ju sig lite flygturer även här…
-
Njae: verkar som fler körde snabbt den dagen:
http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=2&val=5126
-
Jösses… Ni e galna.. Coola bilder!
-
Grattis! Bra jobbat!
-
Pugge är i farten igen: Han har fixat (eller snarare fått Locosys att fixa…) så att man inte behöver ändra från NO till YES när man skall resetta sin max-speed. Fördelen med detta är att man nu bara behöver trycka på joysticken två gånger för att resetta. Man behöver mao inte trycka den i sidled längre. Jag och pugge har denna firmware (d0912). Hojta, så skickar jag den till er.
Tanka den från min site om ni vill: http://www.kinnas.com/files/NAVI_FW_V162B0912a.rar
-
Exempelvis, så lär en sådan här fungera:
-
Ett par locals satte ett par PB vid NV senast.. Så det går nog bra. Jag kommer nog dyka upp där en sväng i morgon.