mag
Forumsvar skapade
-
Sök på detta forum och kontakta club mistral som har andra billigare alternativ. Det finns massor på nätet också. Googla runt lite.
Finns även ett RRD/Neil prydecenter 300m från mistral.
/Magnus -
Kolla reseforumet och clubmistrals hemsida/katalog. Problemen med den elaka myggan verkar på nedåtgång.
/Magnus -
Ska det inte vara sydost? Men jag hoppas du har rätt och ännu hellre att prognoserna har fel så kulingen kommer dräpande!
/Magnus -
Inte bra inte bra inte bra inte bra!
Magnus -
Har aldrig hittat någon hemsida till Liberty, och har för mig att de aldrig haft någon. Men grymt bra prylar har de. Förlängarna har aldrig svikit mig i tvättmaskinen.
/Magnus
-
Inte omöjligt att bussen pekar ditåt, bara vi lyckas få motorn och kylsystemet att funka. Lagade oljetrycksmätaren idag, vilken det sprutade olja ur så fort motorn gick. Tur vi hittade det nu och inte står utan olja med skuren motor på motorvägen mitt i natten. Nu återstå bara läckan i kylaren vad vi vet…
Kollade på DMI och tyvärr är vattnet endast 6-8 grader i Dk. Fast å andra sidan var det varmare än någonstans runt svenska kusten. Lite sydvästvindar värmer upp de danska vattnen snabbare än i Sverige så vill man vara varm är det bara att dra dit. Och ölen är som sagt aldrig fel.
/Magnus
-
eller 247?!? 😉
Ligger brädorna diagonal blir det längre, Adde kan säkert som erfaren matematiker räkna ut exakt mått med kompensation för OFO på olika brädshape!
/Magnus -
Grym kvalitet på det maskinella hos Toyota om den är servad hyfsat, bytt olja regelbundet mm. Var på vippen att köpa en själv men snubblade över en VW till något bättre pris. Toyota har i stort kopierat VWn och förfinat en del som Japanerna gör, måtten är princip de samma inuti. Hittar du en fin så köp, lika väl som en VW.
/Magnus -
Kul! 🙂
Jag kommer i alla fall att uppskatta det, kommer förbi nästa Varbergsresa.
/Magnus -
På filmreklamaffishen ser du den gula helikoptern som filmar. Grym känsla i den filmscenen och på helikopterpilotens spakande.
/Magnus -
Underbart initiativ, jag älskar surfbutiker!!!
🙂
/Magnus -
Chile får stå kvar på ”Att göra listan”!
Kan bara hålla med, grymt verkat det överallt man ser och läser.
Köper man bil eller hyr man och vad kostar det? Utgår man från Pilchemu, eller?
/Magnus
-
Ingen feteswell men ack så gött att se. Och inte är det trångt heller ser det ut som i alla fall.
/Magnus