Forumsvar skapade

Sida 111 av 164
  • mag

mag

Medlem
    4 april, 2006 vid 15:09 som svar på: Våtdräkt?

Reklamera, om ni har kvitto eller köp neopren lim.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    4 april, 2006 vid 15:08 som svar på: Våtdräkt?

Vänta tills det blåser 15m/s och du kör 4timmar!!! 🙂
    (Fast om du bor vid en supervarm sjö kanske det går)
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    4 april, 2006 vid 11:10 som svar på: Boards Magazine

Hmmm.
    Jag fick i alla fall en DVD i min SURF prenumerationstidning.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    4 april, 2006 vid 11:09 som svar på: Våtdräkt?

Jag har hört många som är nöjda med både värme och kvalitet på 5000 långärm.

Jag har en 3/3 kortärmad 5000 och är kanonnöjd. Man får bara vara försiktig med naglar när man tar på den (gäller alla superelastiska neopren är min erfarenhet) eller att haka fast i något för då blir det hål, vilket man iofs lätt limmar igen. 3000serien med komplettering av huvatröja är också ett kanonalternativ.

Prolimit har också en dragkedjelös som är skön.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    3 april, 2006 vid 16:51 som svar på: Windsurfing wipeouts

Vår svenske hjälte Anders Bringdal är den som blir slukad av den STORA vågen!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    1 april, 2006 vid 16:06 som svar på: fundering kring Jaws

Läste eller hörde av någon surfare att man riskerade att trumhinnorna sprack när man ramlade i vågdalen eftersom man då hamnade 10 meter ner när vågen passerade över huvudet pga ökat vattentryck utan tryckutjämning!!! Låter inge vidare. Men jag tror att alla som surfar där har en personlig jetskikille med sig som alltid håller koll på dig och som någon nämnde är riktiga hjältar de med. Det är lugnare hemma i viken!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    31 mars, 2006 vid 21:16 som svar på: Precis hemkommen från Maui (27feb-27mar)

En hyfsad dag på Maui är ju jämförbar med minst 5-10 gudomliga i Sverige, eller hur! 🙂
    Så din utdelning var ju faktiskt riktigt bra!
    När seglade du vågor iklädd endast shorts i Sverige senast! 😀

/Magnus, avundsjuk

• mag

mag

Medlem
    31 mars, 2006 vid 16:27 som svar på: Underbart med en surfbutik!

Skit i och åk dit då!
    Och registrera dig eller gå och lägg dig!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    30 mars, 2006 vid 20:38 som svar på: Jericoacoara – härmed struket från listan

Vadådå men hallå!!!
    Du menar helt plötsligt att det INTE beror på prylarna att jag som har några år gamla prylar inte surfar som proffsen. Nu får du ju lägga av! Världsbilden ändras, jorden går under, Microsoft gör bra o billiga mjukvaror, vinden blåser konstant, paradigmskiftena haglar….

Var snäll och visa inte filmer med folk som inte har det senaste och seglar som f-n. Det bara måste ju bero på prylarna att vi inte når dit. Vad ska vi annars skylla på.

Inga mer sådana klavertramp tack, herr doktor!
    /Magnus 😉

• mag

mag

Medlem
    30 mars, 2006 vid 10:02 som svar på: Ska man satsa på Båtvädret Plus i år?

🙂 Tunga argument på plussidan, grym utdelning och som du säger att per surfdag kostar det som en varmkorv eller 2liter bensin! Det är ju nästan så att jag blir sugen även om jag mest kommer att segla västkusten.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    29 mars, 2006 vid 20:49 som svar på: Underbart med en surfbutik!

Ja!, det är mörkt i skogen! Och det är underbart att få komma ut och se havet och en surfbutik då och då.

Och det hade klart mycket fina och nya prylar i butiken som sagt.

Ses snart på vattnet!
    Magnus

• mag

mag

Medlem
    24 mars, 2006 vid 14:47 som svar på: Polakow och Naish gör ny film tillsammans!

Borde inte kunna misslyckas med det radarparet!
    Classic är bara förnamnet!
    väntar med spänning…

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    24 mars, 2006 vid 11:06 som svar på: Surfspots Karribien?

Dåligt med vågor i karibien på sommaren tyvärr. Men Cabareta har vind och vindvågor i alla fall. Södra Karibien har sämre vind på sommaren generellt med undantag i juni har jag för mig.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    16 mars, 2006 vid 20:49 som svar på: Utrustning Maui

Du kan alltid åka in och byta segel till mindre om det blåser småspik, det är aldrig längre än 15 minuter till en surfshop. Och ala erbjuder denna service.

4,7 är absolut vanligaste storleken. 4,5 o 5,0 är aldrig fel!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    16 mars, 2006 vid 20:44 som svar på: Gissa spot?

Träslövsläge?!
    Ser ut som en Tiga 260 slalom eller nåt från 87? Coool bild. Go go go!
    /Magnus

Sida 111 av 164
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA