Forumsvar skapade

Sida 181 av 299
  • ola_p

ola_p

Medlem
    7 maj, 2005 vid 21:43 som svar på: Fredagskul 🙂
  • ola_p

ola_p

Medlem
    6 maj, 2005 vid 21:06 som svar på: Kommer ni ihåg luft skruven!

jag selgar aldrig med luftskuven i, nått fel med det?

• ola_p

ola_p

Medlem
    4 maj, 2005 vid 11:57 som svar på: kallt om fossingarna

Dom läcker som såll (det är verkligen en massa hål i neoprenet), är lite för tjocka och de limmade sömmarna är klart vassa..

• ola_p

ola_p

Medlem
    4 maj, 2005 vid 11:08 som svar på: kallt om fossingarna

Julas strumpor e ingen höjdare, ger inte mkt värme och är rätt klumpiga å jag fattar inte poängen med hålat neopren… blush.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    2 maj, 2005 vid 20:35 som svar på: Freestyletävling på öland 14-15 maj

Jag kommer… Inte seglat någon tävling innan, innebär det anmäld eller seglat?

Kan osäker på om jag betalt medlemsavgiften i år dock..
    Kan man kolla det nånstans?

• ola_p

ola_p

Medlem
    1 maj, 2005 vid 21:36 som svar på: Blir det nån tävling på öland?

Låter som en trevlig kombination.

• ola_p

ola_p

Medlem
    1 maj, 2005 vid 21:18 som svar på: Blir det nån tävling på öland?

Låter fint det.. Har ni nån vind därborta då?
    Jag har seglat en gång iår.. =/

• ola_p

ola_p

Medlem
    1 maj, 2005 vid 21:13 som svar på: Blir det nån tävling på öland?

Jag kommer, fast jag får nog låna pengar för att ha råd med bensinen.. grin.gif
    Hur e det med klimatet då, funkar det att bo i ouppvärmd buss?

• ola_p

ola_p

Medlem
    1 maj, 2005 vid 21:03 som svar på: Blir det nån tävling på öland?

skulle tro att 16nde är en reservdag som man hoppas slippa utnyttja..

Listan på förstasidan borde defenitivt fixas in under tävligar!

Ps. kan man se om man betalat avgiften för iår någonstans? osäker på om jag gjorde det, eller om det bara var en tanke..

• ola_p

ola_p

Medlem
    1 maj, 2005 vid 19:43 som svar på: mac os tiger

Hehe…
    Här körs tiger sedan nån vecka tillbaka, dashboard e ju kanske inte den största förbättringen även om det e ganska snyggt.. Kanske förändras när det kommer lite riktigt användbara widgets..

• ola_p

ola_p

Medlem
    1 maj, 2005 vid 19:05 som svar på: Video editor

Tja, kanske det..
    Men, Premiere är hyffsat lätt att lära sig, och rätt välintegrerat med after effects.
    Avid är bra men helt hopplöst att lära sig.. Om man inte har nån särskild anledning till att leka med avid så kanske man skall låta blir.

Men om jag funderar lite till så finns det faktiskt ytterligare en fördel med avid. Om man behöver lite mer kräm i grejerna kan man köpa en avidbox och koppla in..

Men som sagt.. Testa premiere till att börja med..

• ola_p

ola_p

Medlem
    29 april, 2005 vid 20:31 som svar på: JAHA!! VAR F!!!! SKA MAN FÖRSÄKRA SINA SAKER…..?

Så här står det på sbfs hemsida, ska gräva fram pappren som jag har liggande nånstans.. Hade för mig att det var ansvarsförsäkrning men jag kanske hade fel…

Alla medlemmar får ett personligt segelnummer, tidningen Vindsurfing samt medlemsmail. Det ingår även en olycksfallsförsäkring som täcker träning och tävling. Går du med som fullvärdig medlem (dvs betalar 450 kr) har du dessutom tillgång till 10% medlemsrabatter på ordinarie priser på allt inom vindsurfing hos följande handlare:

• ola_p

ola_p

Medlem
    29 april, 2005 vid 15:44 som svar på: Video editor

premiere e ju dessutom välintegrerat med after effects..

• ola_p

ola_p

Medlem
    29 april, 2005 vid 15:41 som svar på: Finns det bra surfspots på norra västkusten?

Beror på om du vill segla vågor eller inte..

Sunningen är ett kanonställe för freestyle på vsv och ono… Vinden accelereras i sundet och det är grundt på varje sida. På ost kan det bli grymt bra med vind jmfrt med andra ställen runt omkring, jag har seglat överriggat 4.7 när prognosen var 8-11 ONO… =)

Sedan finns ett gäng andra spot, kolla bfc spotguide.

Sedan finns fiskebäcksvik vid lysikil, ganska stökigt men helt ok. Öppet hav och scanraffbåtar.

Vågsegling är det lite tunnare med, men malmön kanske kan vara bra, en del säger att haby är bra. Jag tror dock att man inte får nån sidvind i haby normalt sett, och malmön har jag aldrig testat.

• ola_p

ola_p

Medlem
    28 april, 2005 vid 19:17 som svar på: Spock 900!

willy skipper fast 360 grader kallas lazy susan

Sida 181 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA