Forumsvar skapade

Sida 295 av 299
  • ola_p

Medlem
    22 november, 2001 vid 20:51 som svar på: YEEES!!! Core countur!!!

Jajemän, det är klart att det gör det.

å andra sidan, ska du säga, du skall ju ha du också…

• ola_p

Medlem
    18 november, 2001 vid 10:00 som svar på: Vilka segel ska jag köpa?

Freeride, freerace eller slalom segel. Prata med dom på sp, dom kan säkert hjälpa dig. Lycka till!

• ola_p

Medlem
    2 november, 2001 vid 08:49 som svar på: SVT – Nyheter

Jag skrev just själv, så skriv ni också, det är inte så svårt.

• ola_p

Medlem
    2 november, 2001 vid 08:41 som svar på: kontakta SVT vid nästa stomm..?!

Skulle de inte kunna låna ut lite grejor tillnågon här det finns säkert någon som har lite talang och kan tänka sig att ta lite bilder åt dom nästa storm. och planering?! hade de verkligen planerat tjat gubben på bron en vecka innan? det skulle faktiskt förvåna mig.

• ola_p

Medlem
    2 november, 2001 vid 08:35 som svar på: kontakta SVT vid nästa stomm..?!

skulle inte det där inlägget platsa under ”inlägg för bra för att glömmas bort”….

• ola_p

Medlem
    1 november, 2001 vid 18:59 som svar på: kontakta SVT vid nästa stomm..?!

Det vart lite surf idag dock var det inga av de grymma bilder de hade fått om de hade vart där i söndags. Då var det minnsann STORA vågor och MYCKET vind. Alla reportage de gör är vindfattiga, tyvärr, så det var inte några häftiga bilder de visade. Nehej, så vi får väl tjata ihjäl dom nästa gång det är nordväststorm i Apelviken på gång…
    …nästa gång…

• ola_p

Medlem
    31 oktober, 2001 vid 16:30 som svar på: Fen placering = vad händer??

Jag trodde det var tvärt om vad gällde spinouten…

• ola_p

Medlem
    31 oktober, 2001 vid 16:26 som svar på: Framsidan…

det verkar ju onekligen som lite mer lagom mycke vind imorrn, då är ju problemet med segel storlek ur världen.

• ola_p

Medlem
    31 oktober, 2001 vid 07:53 som svar på: Det blåser – och så har de grävt av en kabel…

För mig fungerar det iaf finemang.
    senaste bilden var fö två minuter sen.

• ola_p

Medlem
    28 oktober, 2001 vid 15:55 som svar på: Sitter och ätrer gröt i Varberg – det blåser!!!!!

Jag vart också där. körde 5.0, och lekte tvättmaskin…

• ola_p

Medlem
    27 oktober, 2001 vid 19:12 som svar på: Rengöring av bräda?

Hur gör man med alla märken som selens krok gör då, de är ju hemskt jobbiga att få bort?!!

• ola_p

Medlem
    27 oktober, 2001 vid 19:08 som svar på: Test av ny funktion 🙂

Viking är man väl först när man seglar med is i seglet (man börjar klaga på att det är så jobbigt när isklumpen ramlar ner ur seglet när man gippar, eftersom det är så lätt att slå sig på tårna!!) och är tvungen att sätta en tejpbit i framkant av fenan för att isen inte skall ha sönder den 🙂

• ola_p

Medlem
    27 oktober, 2001 vid 10:39 som svar på: JP

Jag jämförde JP 115L och MP Style L. Intrycket var som buss mot gokart, JP kändes bred tung och med för mycket volym medans MP var mycket snabb och livlig. Observera dock att jag kanske får det intrycket eftersom jag är ganska lätt(knappa 60kg).

• ola_p

Medlem
    27 oktober, 2001 vid 08:49 som svar på: Brädbygge???????????

Intressant man skulle kunna bygga hemma hos mig, jag pratade med pappa och verkade tycka att det var ok att vara i källarn hemma hos oss i Ljunsgskile. Vi är redan två här som är intresserade av att bygga. Har du mail address till de som skulle vara intresserade? Finns det någon handledare att tillgå? Villka verktyg behövs och till villken kostnad? Jag skall försöka få tag på Janne Blidberg om han är intresserad, isåfall skulle han kunna vara handledare. Vilken möjlighet finns det att bilda studiecirkel, och vad kan man få för bidrag?

• ola_p

Medlem
    25 oktober, 2001 vid 16:58 som svar på: stroppskruvar

tillsammans med skalmans inteligens så går det kankse 🙂

Men allvarligt talat så ligger problemet ofta i att stropparna glider på deckpaden(tror jag), så det skulle förmodligen hjälpa med någon tandad platta imellan stroppen och paden. den som sitte ovanpå har ju egentligen inget med den saken att göra även om man gärna vill tro det.

/Ola
    [email=” [email][email protected][/email] ”] [email protected]

Sida 295 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA