oscar
Forumsvar skapade
-
Naturskyddsföreningen verkar grymt duktiga på att få sina röster hörda och dessutom på ett väldigt konstruktivt sätt. De inlägg som görs här med texten ”döda döda” ser nog bra ut i lokalpressen och främjer er sak väldigt bra…
-
-01 hade jag en grym (?) sele insydd i ett par svarta och rosa cykelbyxor från Neil Pryde. DÄ NI!
-
Har du kört slalom nån gång? Det är action för dom som kör och mkt adrenalin! Även nåt som dom som inte är insatta i sporten tycker är kul att titta på och upplever som spännande. Racing är coolt!
-
HJåller med bort med alla annonser från butiker. Ska de annonsera kan de väl göra en annons och inte 10!!!!
-
Wallen har rea på pro-limits. 399:- + 20 frakt!
-
Tror att freewave är en höjdare om du bor i stockholm. Fanns ju lite bilder på konfen för ett tag sen när Kläppe körde freewave vid Trollskogen med succé!
-
Kör du med ZF året runt? Är den så pass tät att du inte blir blöt på ryggen?
-
Lämnade tillbaka min ripcurl stinger efter en dag då jag tyckte att den sög. Läckte in vatten i nacken som satan. Drog åt flärpen så jag höll på att strypas men den läckte ändå. Föstår inte varför de rundat av den inre flärpen, den hade suttit tajtare om den varit rak så det blivit mer neopren i nacken som tätat.
Neoprenet som sitter innanför dragkedjan är tunt dubbelneopren som suger åt sig vatten och blir kallt. Vore bättre detta var i enkelneo så att vattnet inte sögs upp.
-
Tror det är vinkelrätt från för till akter dvs när den ”ligger på marken”. Dock verkar ju tillverkarens uppgivna längd ibland skilja lite mellan vad de mäter i olika tester.
-
Kolla din brandvägg. JAg kör norton och måste klicka på tillåt annonser på denna sida för att de ska visas.
-
Skicka tillbaka bommen så pröjsar han väl tillbaka…
-
Testade Rip Curls Core stinger motsvarighet och deras nacksförslutningssystem gick inte att få tajt. Läckte in vatten som satan. Min vanliga Pro-Limit sommardräkt kändes varmare.
Men NPs E3 kanske funkar bättre?
-
Nån som kör GUL? Vilka säljer dessa i Sverige nu?
-
Verkar va en flopp. Inte snabb och spinoutar om man pressar den. Rekommenderas bara för ”Expert freestylers” av windsurf…Ska du ha en bräda för både freeride och freestyle är det nog nåt annat man ska ha. Dubbelstroppar bak är bra om man ska köra lite freeride.
-
Ut o surfa istället för att sälja!!!