Forumsvar skapade

Sida 137 av 201
  • oscar

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 19:34 som svar på: Handskar vantar mm?

Din hud blir inte blöt. Kallt vatten på varm hud leder bort mkt värme när den avdunstar.

• oscar

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 07:02 som svar på: Handskar vantar mm?

Vantar med öppen handflata med vanliga diskhandskar under är det överlägset bästa alternativet.

• oscar

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 19:46 som svar på: Segelförvaring

Fördelen med saltvatten är att seglet inte möglar. Visst blir monofilmen lite matt men vad gör det?

• oscar

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 20:08 som svar på: Pro limit??

Ring surfersworkshop eller surfcompaniet så beställer de hem en ZF åt dig. Motsvarande dräkt är dyrare hos NP så lägg hellre de pengarna på en väst med luva som dessutom är 200 billigare hos PL än NP..

• oscar

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 20:00 som svar på: Pro limit??

Evo.3 som jag kör med läcker tyvärr in lite. Dock inte genom dragkedjan utan vid axlarna pga huvudflärpen saknar kardborre över axlarna. Annars en helt suverän dräkt. Jag skulle dock köpa ZF istället om jag fick ångra mig…

• oscar

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 12:09 som svar på: JP=>Fanatic

Skate -04 finns inte än, då den släpps i vår precis som Mistral och F2 (allt enligt Craig på Fanatics forum). Det Surfers Paradise kallar -04 är -03 LTD och den är inte ny utan släpptes tidigt i våras. Dock kom den sent till Sverige. Samma bräda som vanliga skaten förutom konstruktion och pads. Kolla Fanatics hemsida, där står till och med ”2003”.

• oscar

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 12:17 som svar på: Webbkamran i Apelviken STULEN!!!!

Jo, jag med och man kan ju hoppas det fortsätter vara så.

• oscar

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 11:38 som svar på: Webbkamran i Apelviken STULEN!!!!

De enda som skulle få för sig att sno surfprylar är väl andra surfare. Och att detta händer är ju förjävligt rent ut sagt.

Nån som vet vad som blev stulet så man kan hålla uppsikt?

• oscar

Medlem
    30 september, 2003 vid 19:43 som svar på: Höst/vinter våtis..

Jag kör också pro-limit. Dock evo3 med dragkedja fram. Ångrar mig lite faktiskt…skulle köpt ZF istället. Är 183/87 och kör 54/XL PERFEKT!

• oscar

Medlem
    30 september, 2003 vid 08:22 som svar på: cykelslang

blush.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gifoahahaha

• oscar

Medlem
    30 september, 2003 vid 07:20 som svar på: Problem med märkning av inlägg??

Har också märkt detta. Nåt cookie problem??

• oscar

Medlem
    29 september, 2003 vid 08:25 som svar på: Liten buk

Förstår inte riktigt vad du inte håller med om. Efter att ha läst mitt inlägg igen och även ditt ett par gånger tycker jag vi pekar åt samma håll, dvs litet tills man lärt sig dra upp seglet och köra en bit och sedan större, eller?? ooo.gif

• oscar

Medlem
    28 september, 2003 vid 16:04 som svar på: Moms från Tyskland?

100 % säker på momsen. Har exjobbat med importfrågor och själv snackat med tullverket.

• oscar

Medlem
    28 september, 2003 vid 11:13 som svar på: Moms från Tyskland?

Nej, endast tysk moms vilken ingår i priset. Inom EU råder frihandel.

• oscar

Medlem
    26 september, 2003 vid 15:21 som svar på: RRD 2004

Håller med dig Lars. Blev bara intresserad av vad som egentligen gäller när det står ”no warranty”. Och man har ju bevisligen vissa rättigheter ändå.

Sida 137 av 201
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA