oscar
Forumsvar skapade
-
Din hud blir inte blöt. Kallt vatten på varm hud leder bort mkt värme när den avdunstar.
-
Vantar med öppen handflata med vanliga diskhandskar under är det överlägset bästa alternativet.
-
Fördelen med saltvatten är att seglet inte möglar. Visst blir monofilmen lite matt men vad gör det?
-
Ring surfersworkshop eller surfcompaniet så beställer de hem en ZF åt dig. Motsvarande dräkt är dyrare hos NP så lägg hellre de pengarna på en väst med luva som dessutom är 200 billigare hos PL än NP..
-
Evo.3 som jag kör med läcker tyvärr in lite. Dock inte genom dragkedjan utan vid axlarna pga huvudflärpen saknar kardborre över axlarna. Annars en helt suverän dräkt. Jag skulle dock köpa ZF istället om jag fick ångra mig…
-
Skate -04 finns inte än, då den släpps i vår precis som Mistral och F2 (allt enligt Craig på Fanatics forum). Det Surfers Paradise kallar -04 är -03 LTD och den är inte ny utan släpptes tidigt i våras. Dock kom den sent till Sverige. Samma bräda som vanliga skaten förutom konstruktion och pads. Kolla Fanatics hemsida, där står till och med ”2003”.
-
Jo, jag med och man kan ju hoppas det fortsätter vara så.
-
De enda som skulle få för sig att sno surfprylar är väl andra surfare. Och att detta händer är ju förjävligt rent ut sagt.
Nån som vet vad som blev stulet så man kan hålla uppsikt?
-
Jag kör också pro-limit. Dock evo3 med dragkedja fram. Ångrar mig lite faktiskt…skulle köpt ZF istället. Är 183/87 och kör 54/XL PERFEKT!
-
Har också märkt detta. Nåt cookie problem??
-
100 % säker på momsen. Har exjobbat med importfrågor och själv snackat med tullverket.
-
Nej, endast tysk moms vilken ingår i priset. Inom EU råder frihandel.