Forumsvar skapade

Sida 175 av 201
  • oscar

Medlem
    13 juni, 2002 vid 09:13 som svar på: ?

Köp nya numret av Boards. Mycket bra artikel och sammanställning över hur de nya freestylebrädorna skiljer sig från varnandra. T ex JP och Fanatic har lite mer freeridekaraktär medan flyig pig och twister är mycket mer extrema brädor som inte är så roliga rakt fram och att gippa med.

• oscar

Medlem
    13 juni, 2002 vid 09:11 som svar på: först trick?

En vanlig 360 är bra att börja med. Du får bra känsla för att carva brädan samtidigt som det ger känsla för att backwinda seglet, fotförflyttningar mm. upwind 360 är inte heller den så svår.

• oscar

Medlem
    11 juni, 2002 vid 07:40 som svar på: CTS eller carbon-epoxy?

Ingen aning. Har varken seglat cross eller techno m. Jag skulle välja crossen framför CTS men carbon techno framför cross. Mest beroende på vikt. tror att båda brdäorna är mkt bra shaper.

• oscar

Medlem
    10 juni, 2002 vid 18:57 som svar på: CTS eller carbon-epoxy?

Skulle nog inte rata Bicen om man kan få den i Carbon. Carbonbrädorna har fått grym kritik i tester. En vettig shape i CTS bllir grym i kol. Men BIC har ju lite taskigt rykte, lite som TIGA hade förr.

• oscar

Medlem
    10 juni, 2002 vid 18:54 som svar på: Perth september. 02

Stick upp till Lancelin. Kolla in allt du behöver veta om WA på http://windsurfwa.com

• oscar

Medlem
    10 juni, 2002 vid 14:24 som svar på: INBJUDAN SWT Linköping

Jag vet, mina ben är helt dränerade.

Idag blåser det 6-7 m/s, typiskt!

• oscar

Medlem
    9 juni, 2002 vid 16:37 som svar på: INBJUDAN SWT Linköping

En spegelblank Roxen var vad de tävlande fick se idag. Wakeboard och bollspel var de aktiviter som skedde. Tyvärr!

• oscar

Medlem
    8 juni, 2002 vid 15:30 som svar på: INBJUDAN SWT Linköping

Ja du kunde ju gärna ha ringt mig om du hade några frågor…

Ingen vind idag men grymt fint väder och bra stämning!

• oscar

Medlem
    7 juni, 2002 vid 08:33 som svar på: INBJUDAN SWT Linköping

Ingen aning faktiskt..
    Inte jag som sköter den biten.

• oscar

Medlem
    6 juni, 2002 vid 06:35 som svar på: INBJUDAN SWT Linköping

Enligt foreca får vi cirka 10 m/s ostlig på lördag! Perfekta vindar.
    Kan bli riktigt tajt racing. Åberg brukar vinna när det blåser i på Roxen……..

• oscar

Medlem
    5 juni, 2002 vid 20:24 som svar på: Dakine Nexus: Bra eller dålig??? Brottom.

Rulle är skönt. Jag har inte hittat några nackdelar.
    Har inte testat Nexus själv men en kompis tycker den är bra.

• oscar

Medlem
    3 juni, 2002 vid 19:17 som svar på: INBJUDAN SWT Linköping

Japp, glöm inte detta!

• oscar

Medlem
    1 juni, 2002 vid 16:49 som svar på: stroppar…

Ja/nej…men vissa trick ser snyggare ut om du gör dom i stropparna hela vägen. T ex 360, upwind 360 och spock mfl

• oscar

Medlem
    1 juni, 2002 vid 16:47 som svar på: var köper man Fins twister?

unique har dom vad jag vet

• oscar

Medlem
    31 maj, 2002 vid 10:11 som svar på: Mistral Twister?

Har nu kört lite mer med 117. Bra tryck i 6.9 med en Goya freestyle 26. Helt annan bräda med den fenan. Inte speciellt snabb men fullt tillräckligt. Otroligt bra pop! Planar snabbt och är lätt att tricka med.

Sida 175 av 201
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA