patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja det går utmärkt i cirka en timme! Dock viktigt att byta om i bussen samt att ta på en varm jacka så fort man kommer upp på land igen. Det böket slipper man med torrdräkt. Får ju se till att komma utanför isen så att man inte sabbar brädan.
-
Kul att höra Välkommen tillbaka till Steffo!
-
Du får hoppa över isflaken ju!
-
Köp inte äldre än 02 små lagningar som inte sitter i sömmar eller någon annan känslig punkt är ingen fara se bara till att dom är lappade ordentligt på båda sidor och om det är en större reva även sydd hos en segelmakare. Nyare är ju alltid bättre men den får ju inte vara så sliten att den inte håller om den är lite smutsig har ingen betydelse. Glöm sedan inte att blåsa upp den och kolla så att den håller luften. Du är rätt på det nu, för du kan få en jättefin 03 kite för halva priset! Till sommaren blir allting dyrare pga. att efterfrågan ökar av alla nybörjare som vill ha beg. kite.
-
Ja jag väger 90 kg men det är 14 som jag hade tagit med mig, fast jag hade nog rullat in min 9a också för säkerhetsskull.
-
Jag väger också 90 kg och det är bara att konstatera det funkar inte lika bra för oss, vi måste ha större kite än andra dessutom om vi snackar vindar under 7 m/s så behövs en större bräda, tyvärr
-
Klart att man inte är på Steffo när det är 50 Jubileum för …….
-
Stackare! Vi tycker så synd om dig
Behöva tränga ihop packningen för att komma ner till Cabaret! Nej här hemma kan vi andra få gott om plats i våra bilar när vi kör ut och kollar på Isflaken!
Inte det minsta avis
-
Är det inte han den där världsberömda målvakten Joha… någonting ifrån Lomm…. ?
-
Har haft samma problem innan idag väntar man tillräckligt länge så kommer dom men det tar tid och då har jag ändå 2,5 Mbit bredband måste vara något fel på Steffo servern
-
Inte ens om man bara kan väldigt lite engelska!
-
Michel på kiteshoppen fick in några få exemplar och jag håller mig ganska uppdaterad när det gäller dom saker som intresserar mig inom kite, så jag misstänkte att det gällde att hugga så fort det bara gick. Misstänkte att Megascene inte skulle leverera fler förräns i Mars. Även Huber på Megmax fick in några få ex men dom gick direkt, verkar vara likadant över hela Världen. Jag vet folk som har betällt så vill du ha så får du nog lägga in en beställning annars kanske du får vänta ännu längre!
-
Mycket snyggt Michel enkelt och funktionellt!