pjoter
Forumsvar skapade
-
hahaha.. ett jävla tjat om 1-4 plats tycker jag! femte platsen är ju faktiskt den mest viktiga. 🙂
Har ni resten av listan upp till iaf 10-15 blir nog folk glada om den publiceras.
-
Tack för en grymt fin helg!!!! helt perfekt ordnat, kändes välplanerat utan att bli för seriöst å pretentiöst.
Skitskoj med downwindern och roligt att så många ställde upp å körde över, kändes rätt mäktigt med över 20 kites som begav sig ut över sundet. Å såklart grattis till Erik å ni andra som slog mig…. svin. 😉
vart tog du vägen skotten?
-
@christian12345 474680 wrote:
Tyvärr har väl moderaterna inte riktigt något att säga till om i Malmö…
tyvärr är ju inte precis ordet jag hade använt….
-
kommer vid 7 tiden imorrn kväll tror jag. spara vind å vågor till mig är ni snälla.
-
sourra, tror du missat en grej… en 13 C-kite motsvarar typ en 11 bow eller 10 foil, I BOTTENREGISTER. en 11 bow kan bekvämt hålla mkt längre än en 13 C kite, det större vindregistret är ju en av fördelarna med en bow/foil.
Så precis som andra sagt så blir en 9a bow eller 10a foil perfekt för dig. dock kommer du märka att du troligtvis inte kommer använda din 13 särskillt mycket när du väl skaffat en modern 9a. -
Får nog hålla med thorbjörn, din humor funkar inget vidare på internet faktiskt.
-
varför sälja patrik, de känns som en bräda du kan få sjukt roligt med bara du kommer ut å luftar den lite oftare.
-
gött mos. såna killar är alltid bra att ha. Då tror jag vi har hittat killen som ska åka över bron å handla med sig olovliga substanser till nästa habo-fest.
-
surt som fan!
hoppas verkligen inte vi börar bli av med grejer i habo. har klarat oss så här långt utan nåt stulit, vad jag vet iaf. får hålla koll på varandras grejer.
-
vad tror du som local om bris-chanserna? ärligt, ser ju inte ut att bli så soligt.
-
jag å tösen kikar över, om dom inte ändrar prognoserna å visar hällregn hela helgen. Har bokat stuga på http://www.strandnara.com det är där som hela festligheterna kommer äga rum.
Trodde du va en kitare å inte en skejtare Martin. tror det börjar bli dags för dig att välja sida. vill du växa upp å bli som Lou Wainman eller som skejtarhenke? 🙂
-
pjoter
Medlem11 juni, 2008 vid 05:07 som svar på: habo is gonna be packed tomorrow and ya all know it.skanör var rocknroll.
konstig vind, massa chop å sen tokigt mkt vitvatten i förhållande till vågstorleken. Helt klart hardcore. -
pjoter
Medlem10 juni, 2008 vid 05:09 som svar på: habo is gonna be packed tomorrow and ya all know it.blir de surf för mig siktar jag på att åka neråt nånstans. skanör, skåre eller kämpinge tror jag kan va fint.
-
Sjukt partist men tycker helt klart du borde skaffa en flysurfer istället om du planerar att köra på snön också. Tål mer, lättare att packa ner, slipper pumpa å mecka, lättare å starta/landa själv och sen är dom grymt sköna att köra också. 🙂
edit
Sen slipper du ju problem med bladders som kan sprängas också. 😉