Forumsvar skapade

Sida 185 av 336
  • pjoter

Medlem
    11 oktober, 2006 vid 13:23 som svar på: Maskerad hjälp(mycket offtopic men lite akut)

jag va blottare på en halloweenfest en gång. Det var en fin dräkt.

Backslick å rosa skjorta är en annan läskig utstyrsel.

• pjoter

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 15:27 som svar på: Habo Lördag!

de blev en riktigt fin dag!!

Men de va sjukt högt vatten! har aldrig innan sett pelarna i jämnhöjd med vågorna.

• pjoter

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 15:08 som svar på: till skotten, bildbevis på cocktailsurf…

du e fet du anna! å då menar jag inte hugofet utan lou wainman fet.

• pjoter

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 13:49 som svar på: Speed 10 köpes.

en pulse 10a. Den är hel å fin å 8500:- vill jag ha för den.

• pjoter

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 12:52 som svar på: Speed 10 köpes.

har bara en speed och den är inte till salu. pulsen e däremot till salu.

• pjoter

Medlem
    8 oktober, 2006 vid 21:21 som svar på: EH Beast drar till Habo för test. söndag

rätt go faktiskt. känns som en trainerkite ungefär. snabb å man får den lätt dit man vill. Depowern e riktigt go men tycker inte känslan för var kiten befinner sig har blivit ett dugg bättre än på rippern tyvärr. Sen hade jag uselt häng i den men de kan ju bero på att 10 va lite lite för att hänga ordentligt idag.
    Men har man inte råd med riktiga grejer så duger dom ju helt klart. 😉

• pjoter

Medlem
    8 oktober, 2006 vid 07:04 som svar på: Rök n rööölll i dag

jag ska leka.. men de blir nog habo å lite plattvattenslek.

• pjoter

Medlem
    4 oktober, 2006 vid 21:03 som svar på: Senaste rullen från Seb när han tränar på Fuerte

Hur är en kite trött i hoppen?

• pjoter

Medlem
    27 september, 2006 vid 15:33 som svar på: Bultar

Gängtypen heter förresten UNC. kommer inte ihåg storleken men 3/8 känns bekant.

• pjoter

Medlem
    27 september, 2006 vid 15:30 som svar på: Bultar

gå till nån järnhandel som har lite koll på grejerna. borde väl finnas nån i malmö som inte bara har martin timell grejer.

• pjoter

Medlem
    27 september, 2006 vid 14:28 som svar på: Hemmabygge?

antingen bygger du seriöst å lägger ner en massa jobb eller så meckar du ihop en i vanlig byggplywood. Plywoodbrädan kommer funka fint men du kommer troligtvis efter ett tag tycka den är jäkligt tung. Fördelen är att den är nästintill skottsäker och skulle den gå sönder meckar du ihop en ny för 200:- och några timmars jobb.

• pjoter

Medlem
    27 september, 2006 vid 14:24 som svar på: forts kitebilen!

förstör inte den feta bilen med nån sketen reklam!
    En sån bil ska va matt i lacken å lerig över rutorna. Skriver du nåt märke på den så är den ju totalt förstörd.

• pjoter

Medlem
    26 september, 2006 vid 20:08 som svar på: Kite + Landboard anyone?
    pjoter wrote:
    (på land har jag dock bara en gammal hemmameckad mountainboard som nog inte går att jämföra i rolighet med riktiga grejer).

som jag just nu såg att det var punktering på också.. :/

• pjoter

Medlem
    26 september, 2006 vid 20:07 som svar på: Kite + Landboard anyone?

Å jag råkar sitta i malmö med en pulse 10a till salu. Kört både vatten och land med den och den är kanon till båda. har kört snö och mountainboard med vanlig c-kite innan och foil är helt klart att föredra. Grymt mycket smidigare på alla sätt.

Du är mycket välkommen att prova pulsen på land eller vatten när det blåser igen. (på land har jag dock bara en gammal hemmameckad mountainboard som nog inte går att jämföra i rolighet med riktiga grejer).

• pjoter

Medlem
    26 september, 2006 vid 16:25 som svar på: viktigt ang klagshamn

även om man äger vatten så räknas det väl inte som tomt precis?
    Överför man till land så blir väl det närmaste promenad eftersom vi inte förstör något i vattnet då vi surfar. Och gå får man ju göra på annans mark.

Sen så får jag nog säga att klagshamn e ett grymt surfställe eftersom det ofta brisar på utav h*lvete. Många gånger har man åkt ner till näset å tittat ut över det stilla havet för att direkt åka till klagshamn med 10m/s. Har nog surfat ungefär lika många gånger i lundåkra som klagshamn och vinden är oftare bra i klagshamn än i lundåkra där det är riktigt sällan vinden ger ett gott å jämt tryck. Sen är vindsurfarna som dom är där men bara man e trevlig så är det inget problem.

Sida 185 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA