sourra
Forumsvar skapade
-
Kollat med No Comply eller Flat 3?
-
Samma som på alla andra ställen – vårda spoten och kör inte bland badande. Dock finns det inga restriktioner liknande dom som gäller i varberg under sommaren.
-
Pepä;567025 wrote:Om man ska se till va som hamnat på film är väl jag slottets piga.
Haha, sant. Jag hade mest Hengo i åtanke när jag skrev det där. Det är dags att hala fram HD-skiten och filma lite.
-
Che_Riff;566824 wrote:Tackar, tackar för gratulationerna och den käcka bilden! Uppvärmningsdrink hos mig klockan 14:00 för den som har vägarna förbi sedan är det WOW.
Jag söp ut mig hos Svinet. Så kan det gå.
-
Neven;566745 wrote:Här droppar dom av på löpande band. En är invalido, en har ont i halsen, en är inte så sugen (wooot!?!?) och en skall segla runt tjörn…. Heelt käääs.
Invalidot gled runt på varenda spot mellan falkenberg och götet men det fanns inte ett skit värt att ödsla foton på
-
happyfish;566780 wrote:Misstänkte ju nästan det, en smal väg med mer smärta. Det får testas lite i vart fall.
Det är antingen den smala smärtsamma vägen till ära eller den breda vägen som till helvetet bär.
-
Wacko har fler akademiska poäng från tekniska utbildningar så han har rätt. Men ser man på det rätt krast så är det la så att man bygger upp en vattenkudde framför brädan närman kantar och när man sen poppar så unnar man sig en take-off på den kudden. Eller? Ta upp tomtarna i en ring så de får duka ut på varann. Nån ska ju stå som vinnare.
-
hengo;566767 wrote:Shyst mobe! De va tråkigt att du tycker att man både kör fult och utan power.
Skäms Henning. Sluta köra fult och utan power! Hehe, ärligt – du är fan landets wakestylekung och Pepä är din kronprins. I alla fall om man ska se till vad som hamnat på film so far.
-
Snygg? Vi snackar fan performance baby! Sen att den råkar se bra ut är ju rent sekundärt =)
-
De förbjuder alla typer av brädsegling så tyvärr omfattas även vindsurfare av denna godtyckliga myndighetsutövning.
-
Det kommer bara bli meckigt för dig. Börja med boots när du kan ta höjd och har bra koll på kiten.
-
-
Tanten är kontaktad och har fått några enkla frågor att svara på.
-
Kitelife.se är bra skit med mycket erfarna instruktörer.