sourra
Forumsvar skapade
-
Du är inte ensam om att se fram mot dessa grejer kan jag lova =)
-
Filmen blir långt över förväntan kan jag meddela. En skön retro-känsla på nåt sätt.
Här är ett klipp som en belgare som var samtidigt som oss i egypten satte ihop (man kan tycka vad man vill om filmen men det är många olika typer av situationer som det filmats i):
http://www.facebook.com/home.php#/video/video.php?v=90475032380
-
Vi åker den imorgon
-
jonaish;554045 wrote:Nån som vill köpa bräda å boots, bara kom å köp! skit billigt oxå!
Skit billigt? Man kan ju skita gratis i skogen vettja!
-
Helt korrekt Farfar. Det är inte vapen som dödar människor, det är ättestupan.
-
Sikta in dig på nåt som är kring 6 fot. Eftersom vi behöver mycket vind för att få stora vågor här i landet är det vettigt att ha en bräda som är anpassad för det. Lycka till!
-
Som nån skrev i en annan tråd – det är inte bindningarna i sig som är problemet, det är hur man åker. Men det såklart, jämfört med strapless så är de ju farligare.
-
hengo;553966 wrote:who need straps? 🙂
Hehe, touché =)
-
If you are after a classy look, the Imagine boards are spot on. Have just tried one of them briefly and the little I tried felt promising.
-
C’mon you Kilt-Clit, he’s cocky enough without you stating the obvious =)
-
Damn vad trevlig brädan ser ut. Jag gillar även Svennebanan-färgvalet på Helixen.
-
Jag kör en lättare väska i form av Naish Golf utan hjul och en lite tyngre Naish Porter Roller med hjul beroende på var jag ska resa och hur mycket grejer som ska med. Golf-väskan rymmer utan problem 3 kites, 2-3 brädor + sele & bommar. Portern tar utan problem 3 brädor, 4 kites, bommar, pump, sele osv. men när man kan packa så mycket går det rätt snabbt att gå över viktgränserna med råge. Golfväskan räcker för de flesta behov och är rejält vadderad så att brädorna inte skadas.
-
Kan du inte fråga om jag tycker att du är ung istället?
-
Enklast och bäst är att skaffa ny bridle (”linset”). Kolla med Falle & Co på 0340-837 50 eller http://www.fahlensurf.se