sourra
Forumsvar skapade
-
Strålande. Vi ses imorgon!
-
Grattis HL. Jättekul att just ni vann. Verkligen. Ja ä int bitter…
-
Japp. Det är en fyralinorskite med fem linor.
-
Tro inte på allt du hör på Chalmers Ola.
-
Haze;543631 wrote:Wörd Kasimir!!! Stämmer bra det där 😉 Värd en Ahola!
Men du har ju ingen gummiring runt ballen Haze =)

-
Helt rätt. Våtdräkten har inte där att göra.
-
Haze;543610 wrote:Är det därför vågsurfarna inte har shorts? De sitter inte på arslet lika mycket som dig eller? 😉 Kanske dags för snowboard åkarna att börja köra med shorts oxå då 😉
Vågsurfarna har inte en kite som drar i dom när de sitter på arslet och tar på sig brädan. Ibland är det snäckskal men framför allt är det fåfänga som är drivkraften.
-
Gadget;543608 wrote:Ser inte felet i att ha shorts… Ser bra mycket bättre ut än att åka runt i bara våtdräkt men framförallt skyddar det ju dräkten…
I min värld är iaf shorts billigare än en våtdräkt…
Men det är klart, i PKRA är det tydligen nya flugan nu att köra utan shorts så den som vill hänga med i modesvängen får väl lämna dem hemma och visa upp neoprenbulan… (Se stolta Alvaro på bilden)Haha, en stormtrooperballe!
-
Instämmer. Vill du spara vikt kan du ju ta 12 och 7 men jag skulle tagit med rubbet.
-
Då sponsrar Onshore med ett dygn a 240 riksdaler.
-
The waves at the outer reef in Lundåkra were way to big to be ridden so I stuck to the flat section. Lipstick and funky hairdo was just to fit in on the spot.
-
Tror jag kan spara i runda slängar 1200 spänn på lite global webhandel =)
-
Haze;543156 wrote:Åker på træningslæger på måndag i två veckor innan 16 maj då det ær premiær før Cabrihna Kite race i Danmark!! Får se då hur det går!
Har du lagt speedkarriären på hyllan eller kommer den löpa parallellt med kursräjsandet?