sourra
Forumsvar skapade
-
@Milkman 537641 wrote:
Märkligt att jag inte störde mig på musiken alls, men det kanske är min outtömliga förståelse för andra kulturer? Vill tro det i alla fall, men jag kan ju ha sjukt konstig musiksmak också 🙂
Du måste ha glömt slå på högtalarna för det där var fan det sämsta jag hört i hela mitt liv.
-
Jag tycker den här bilden är så jävla bra. En dokumentärbild som så väl visar speglar den nya sexturismen där unga svenska män åker åker till Portugal och ligger med stackars gamla portugisiska farbröder på stränderna under förevändningen att de ”ska surfa”. Det är chockerande och förkastligt men det är varje fotografs uppgift att förmedla sanningar, även om de är obehagliga.

-
@jonaish 537610 wrote:
65-60 kg är precis vad jag tar i benspark, så jag kan nog hjälpa dig nästa gång du behöver hjälp 😀
Stickan, det är fånigt lite.
-
@Andy* 537618 wrote:
Nu har man råd med helikopter och kran ser jag, filmen imponerar dock inte speciellt, känns som vi sett samma sak i de två föregående filmerna menmen
Samma tanke som slog mig. Jävligt snyggt, men…?
-
Det är löst. Gonzo ringde och tjatade om att vi skulle köra och vem kan motstå ett sånt sött ansikte?
-
@jonaish 537468 wrote:
5,6 km/h
6 min på rullband (+2 min uppvärmning)
14 % lutning
24 kg ryggsäckdone it!
Lägg på 35 kg på ryggsäcken så har du en bra bild av hur det är att bo på en höjd och konka hem sin dyngraka flickvän.
-
Grymt. Det enda negativa som jag ser det är att man ger Stockholmare i en felaktig uppfattning om att det är en bra surfstad =)
-
Sätt upp mig och Lina på keek
-
Äh, lugna er nu. Det finns två sorters ornitologer – de som gillar fåglar och de som gillar förbud och vi har hamnat i siktet hos de sistnämnda. Att Svarte ormen går med behöver inte förstoras upp. Skulle någon fågelskådare vilja gå med i VSK så finns det inget vi kan invända mot det heller. Sluta stojja så jävligt nu i såna här trådar. De är fullt sökbara och är man inte insatt i hur jargongen är på det här bygget så går det med lätthet att tolka fel. Ta’n palt.
-
PS. Henning, du får fan välja om du ska vara wake-fascist eller Mac-fascist. Man kan inte vara dubbelfascist.
-
Externa diskar är fan roten till allt ont långsamma jävlar som bara ställer till problem. Men nu har jag lärt mig ett och annat om HD, bl.a. hur viktigt det är att sätta projektinställningarna till native för filerna som ingår. Har 2.53 C2D med 4 GB Ram och grejer. Har även lärt mig ett och annat om hur det är bättre att dela upp redigeringen i delar och sen lyfta ihop allt på slutet. Man lär så länge man får lever.
-
Du kan väl i alla fall skaffa PP CS4 så du kan få grafikkortsstödd rendering. Det går riktigt fort då.
-
Haaaaaa! Jag tror bestämt att Premiere förlorade och produktionen vann. Nu börjar det arta sig!
-
Det finns vissa tecken som tyder på det ja… Och i samtliga fall är Premiere CS4 inblandat. Lugna dig Henning, ta’n palt.
-
@jonaish 537369 wrote:
och då kommer vi gå igenom på årsmötet?
Dagordning kommer läggas upp på VSKs sida.