sourra
Forumsvar skapade
-
@nordstedt 536250 wrote:
Riktigt skön dag i habo trots att det var aningen kallt om fingrarna…Lite sol imorgon och bra ladd, ja tack!
Kom hem till ditt nya hem nu Martin. Vi ska ju ha myshelg med korv ute på platta fältet.
-
@Che_Riff 536306 wrote:
När det gäller bilar så tycker jag nog du skall vara extra tyst.
-”Besiktningsmannen sa ..” snyft, snyft. Tveksamt dock om den rymmer en tjötig civilingenjör med mindervärdeskomplex. Vi kan prova om jag svänger förbi dig i morgon 11:50. Skall vi ta med proviant eller blir det köpa på vägen?Viva la familia de Falle.
Jag ska sova på proviantfrågan. Blir det Drogelund eller blir det till att ta ett återbesök på familjespotet? Det återstår att se.
Men Litease – Hör av dig så kan jag både ha en 13.5 och en 10.5 att låna ut över dagen. Jag räknar helt kallt med att få torcha tolv imörra.
-
Det kanske går att ordna skjuts också. Hör med Che_riff om han åker runt i en vedervärdig C30 nu igen eller om det faktiskt är en bil som rymmer folk.
-
Om inte min bättre hälft följer med är det inga problem att låna större kite och just nu ser det ljust ut för din del. Ola har mitt nummer ifall du vill stämma av var vi åker. Det står iofs på min steffo-profil också så du har gott om options =)
-
Ställer du samma fråga i höst så har jag nog svaret du vill höra. Annars har jag för mig att Jezaja ska sälja sin knappt använda Torch 14 pga faderskap.
-
Är det en kitebytardag på G? Se till att Hem & Skola får vara med på ett hörn.
-
Please do. Det återstår att se om Lina ska med eller ej. Har du fixat dräkt nu?
-
Hurru Marre, ska ni ändå åka upp så ska ni fan få se på bättre spots än så.
-
Jomenvisst. Fick en tvåa på framlyset idag men det ska ju inte åtgärdas förrän om en månad (i övrigt fick farkosten prima beröm av beskitaren). Ser ut som att vinden ska komma strax efter lunch. Åka ned vid tolv och bulla upp i väntan på vind?
-
Olla, VNV går fint i Viken men det ska helst inte vara mycket nordligare än så. Stråvalla har jag aldrig kört men det kan nog funka. Så länge det inte är skärgårdssurf är jag nöjd. I kris kan vi köra Getskär också.
-
Olla! Jag och Åhrman äro sugna, Lina kanske också hänger på. Men inget jävla Skärgårdssurf…
-
Dakines har betydligt hårdare bungee än Mystics och har ett platt band kring hälen medan Mystics har en vadderad rulle. Båda två är gottiga men Dakine gör att man sitter fast hårdare.
-
Haha, kanalåkning verkar helt stört =)
-
Om man nu ska hitta några förbättringspunkter skulle du kunna runda kanterna på bilderna så allt inte blir så hårt och fyrkantigt. Men det är ju bara smak och tycke.
-
@mikhogl 535825 wrote:
ok, jag åker nog i April om det blir av. lite beroende på hur det ser ut med jobb, aldrig fel med en vecka kite/magesombajsarnärinteMickevillbajsa om man är arbetslös…
Surt att bli arbetslös men se det positivt – nu kan du köpa Tornado och bli surfande egyptier på heltid.