sourra
Forumsvar skapade
-
Kvart i åtta på kvällen är det väl becksvart. Eller?
-
Sam & Jesper – det blir noll poäng och en kvart i skamvrån. Ni får ta igen det vid nästa tillfälle. Super8 låter jävligt ball och mycket lovande. Skickade du till tyskland pga pris eller pga utbud?
-
Upplägg för visning är inte bestämt ännu men vi har några idéer som vi kommer avslöja inte allt för snart. När nästa Onshore går av? Fantastiskt bra fråga. JW gav ett förslag. Ett annat förlag är att köra i höst om denna omgång blir uppskattad och intresse finns.
-
Hehe, jag fick ju en ny monsterburk for free så då var det svårt att motivera ett macköp för 18k. Men när den lägger av, dåå…
-
Nice nice, ännu en sträng på Lelles lyra som jag inte hört det spelas på innan.
-
Mitt jävla Premiere kraschar heeeela tiden. Men vi är klara samtidigt som Hengo. Hur går det för resten av folket? Linus, Habo, Nicco, Anton?
(Och Sam, Curry och resten som anmälde sig…) -
Alltid fett när man prickar in vila på en sådan icke-dag.
-
Åh, det som var så nära femman…

-
Förlåt, 3 bft menar jag.
-
Ujuj, nu är vinden nästan uppe på 5 m/s på oso.
-
Onsalamätaren säger att vinden nu är uppe på hela 2 bft.
http://www.oso.chalmers.se/~weather/index2.html#windspeed -
Det blir pass för mig. Ser ut som 50/50 bomkörning/lättvindssurf om man inte vill hänga på stranden fram till mörkrets inbrott och det är inte gott nog om man har massa annat jox som också borde göras under dagen. Hoppas ni alla får ett göttans surf. Eller… hoppas jag verkligen det?
-
Alla gillar Tompa!
Jag hoppas innerligt att prognoserna fått en tillfällig knäpp för just nu ser det ut som att vinden inte ska komma framåt kvällskvisten. -
Förlåt för påhoppet om C30:n men du är inte den första att få ta del av mitt förakt för den bilen. Den första var en farbror som heter Håkan som var ansvarig för utvecklingen av hela den produkten (berättade han för mig efter att jag spytt min galla). Den andra var du och den tredje är killen som utvecklat ”Vänster bältad bak”-indikeringen som vi skrattade så gott åt efter samkvämet i gamla köpstad.