Forumsvar skapade

Sida 229 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    26 januari, 2009 vid 22:34 som svar på: Lite lekfull åkning

@Gadget 526754 wrote:

Fan va cool han är… Gillar hans stil…

Vi får nog begränsa det till ”gillar hans åkstil”, eller vad säger du Don R?

tom_hebert.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    26 januari, 2009 vid 20:56 som svar på: Bredare stance!

@SkånePaul 527469 wrote:

Wood, funderar på en FC med bindningar… 🙂 🙂

De är jäkligt gottiga båda två. Tjejen har en wood 132 och jag har en FC 134 så det blir att man växlar och kör lite av varje men jag föredrar FC före wood.

• sourra

sourra

Medlem
    26 januari, 2009 vid 17:32 som svar på: jäkla internet…!

hahaha, den bildtexten går inte av för hackor!!! =)

• sourra

sourra

Medlem
    26 januari, 2009 vid 17:25 som svar på: Bredare stance!

Min knän fixar inte bredaste stancen med pads men med bindningar är det perfekt. Har du köpt FC eller Wood?

• sourra

sourra

Medlem
    26 januari, 2009 vid 07:17 som svar på: film från idag

Flitens lampa lyser i norr. Fortsätt så Henning, det är ett bra sätt att hålla lappsjukan i schack. Sen är det jäkligt gött att kolla på.

• sourra

sourra

Medlem
    25 januari, 2009 vid 22:14 som svar på: Någon som känner till "Burford Blanks från Australia"

Vilka påfrestningar utsätts en course racing-bräda för? Eller är det bara att den ska vara styv så in i helvete?

• sourra

sourra

Medlem
    25 januari, 2009 vid 22:12 som svar på: Spotify

skicka mig ett mail och skriv vilken adress du vill ha inbjudan till

• sourra

sourra

Medlem
    25 januari, 2009 vid 19:57 som svar på: Spotify

Jag har en till dig Ulla

• sourra

sourra

Medlem
    25 januari, 2009 vid 19:56 som svar på: Konstgjord kitelagun i varberg!

Det enda vi behöver är regelbunden översvämning i väl valda områden. Så snart EU slutar med sina subventioner kommer ingen vilja vara bonde längre och vi kommer kunna köpa billig åkermark att svämma över.

• sourra

sourra

Medlem
    25 januari, 2009 vid 17:41 som svar på: Whooooooooah

Har du äntligen kommit ut från finkan Ulla? =))

• sourra

sourra

Medlem
    25 januari, 2009 vid 16:43 som svar på: Ozone 2009

@Milkman 527199 wrote:

I guess most Ozone guys are more into actually using the kite then discussing them on forums nowdays… Not bad really 🙂

Haha, om man bortser från Panchito, Marboro Man, Bali Surf och de andra nissarna som kan hålla en ozonetråd i liv i ett halvår på kiteforum… =)

• sourra

sourra

Medlem
    25 januari, 2009 vid 16:39 som svar på: Är det okej att ha en fast stopboll på en Bow?

@debkåusf 527233 wrote:

Stopperball som fastnar i nedersta läget!!!??? Verkar ju totalt livsfarligt! Glad att jag kör cabrinha.

Jag har aldrig hört talas om att det har hänt någon förrän nu så detta är på gränsen till freak accident. Men såna händer ju aldrig folk som kör Cabs va…? (om vi bortser från ******, ****** och ****** alltså) :smirk:

• sourra

sourra

Medlem
    25 januari, 2009 vid 00:34 som svar på: Ozone Instincts Sport färdig

Smaken är som baken men då merparten av alla märken kör pushout (och det dessutom funkar jäkligt bra samt minimerar risken för ofrivillig release om man t.ex. tar tag i qr-junket och ska kroka i) vore det vettigt om alla gick i den riktningen. Antagligen ligger det patent och prestige i vägen så det lär aldrig ske. Det här med flaggning är inget som är begränsat till ett fåtal märken utan det har de flesta tillverkare med självrespekt. Jag tycker det är kul att Ozone fixat det till i år, det kommer nog underlätta ett och annat för somliga morgonpigga ensamsurfare av fransk börd.

• sourra

sourra

Medlem
    24 januari, 2009 vid 19:45 som svar på: Ozone Instincts Sport färdig

@Milkman 520259 wrote:

Fyra linor, och kanske Sourra approved safety-option? 🙂

Jag tror de väntar med Sourra approved safety till 2010 för 2009 ser inte ut att få det

• sourra

sourra

Medlem
    24 januari, 2009 vid 19:41 som svar på: Är det okej att ha en fast stopboll på en Bow?

@anders:. 527177 wrote:

Ser ut som det kommer på bekostad av depower i den lösningen.
    Kan jag lika gärna köra med fast stoppboll

Du går även miste om en grymt bra push-release.

Sida 229 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA