Forumsvar skapade

Sida 260 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 14:50 som svar på: Skottens winter waves workshop….

@gonzo 511138 wrote:

tony du vet att jag e på. surfa, käka gott å dricka öl kan det bli bättre

Du får limma på extensions på din twintip i så fall…

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 13:56 som svar på: Hur förvara prylarna i vinter?

Jag har oisolering. Nuff said.

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 13:20 som svar på: Reklamera Rip Curl?

Tack Skotten och Chohoo-mannen för kontaktuppgifterna. Nu ska jag bara leta fram kvittot, sen bär det av!

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 11:27 som svar på: Naish 2009 site is alive!

Japp, men vi ska vara smala eller feta och absolut inte vara fit.

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 11:26 som svar på: Ska det behövas en stil-polis

Japp, tänkte trilla in i Kohagen mitt på dagen imorgon.

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 11:25 som svar på: Reklamera Rip Curl?

More cowbell!

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 11:25 som svar på: Hur förvara prylarna i vinter?

Du menar att det inte finns risk att det blir nollgradigt i Göteborg? Det är den här förnekelsen som gör att det är fler bilar i diket än på vägen när det snöar på västkusten. Min vind är oisolerad så temperaturskillnaden mot yttermiljön är försumbar.

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 10:54 som svar på: Reklamera Rip Curl?

Enligt konsumentköplagen står det mig fritt att vända mig antingen till distributör eller återförsäljare och min erfarenhet är att det alltid är bäst att gå direkt på distributör/tillverkare. Jag tycker Falle kan få slippa ta i det här möget om han inte måste.

• sourra

sourra

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 22:51 som svar på: Naish 2009 site is alive!

Ångrade mig just, det är nog på riktigt ändå. Har fipplat och haft mig med find edges och grejer i PS men hittar inget skumt.

http://www.jah.se/images/09NaishKiteboarding_30.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 22:38 som svar på: Naish 2009 site is alive!

Hmm, ja det är nåt som är svårt att sätta fingret på men nåt är det. Men skuggan tycker jag ser rätt ut. Tycker mer det ser ut som att killen längst bak kör 7 meter långa linor jämfört med de andra. Antagligen har de riggat camen, kört 3 driveby’s och lagt på varandra. Men resten är fan real så det står härliga till. Jag blir lika sugen på att fota som på att surfa när jag ser det där. De borde lura in Canon på ett hörn =)

• sourra

sourra

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 22:32 som svar på: Hur förvara prylarna i vinter?

Källarförrådet är för fjuttigt så det är bara att glömma och det är ”kärringen” som äger lägenheten så det blir nog jag som får sova på vinden. Nu när jag tänker på det så finns det en tältsäng + sovsäck där uppe. Om någon kan låna mig en videokamera ska jag sända en hel massa avsnitt av ”Survivor man – Pussywhiped edition” här på Steffo till våren.

• sourra

sourra

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 22:27 som svar på: LFkatalogen 2009

@Neven 510943 wrote:

Kan vara för att det är de fetaste prylarna evvöörr!:grin:

Du får skaffa en pimp-kane snart Nevich 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 22:24 som svar på: Ska det behövas en stil-polis

Ska jag köpa med ett knippe ned från femmans zoo?

• sourra

sourra

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 22:20 som svar på: Bästa bräda för lätt höjdtagning?

@Milkman 510924 wrote:

Trist att du tar det så när mitt inlägg egentligen var ett ”En-teamåkare-rackar-ner-på-annans-märke-svar”. Jag håller med om att det finns ”saker kvar att önska” om flera saker från Ozone. Men att använda ord som ”lämnar allt att önska” om någon konkurrent skulle jag inte våga själv.
    Jag vågar iofs inte ens uttala mig om andra saker än mina egna, så jag kanske helt enkelt är för feg – I sånt fall kan ju denna debatt helt bortses från.

Det var en re-rack 🙂 Och ALLT att önska var en överdrift.

• sourra

sourra

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 19:07 som svar på: Hur förvara prylarna i vinter?

Uthuset eller insjön?

Martin: Tackar för uppoffringen, men ska inte du vara på en stor båt hela vintern? =)

Sida 260 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA