Forumsvar skapade

Sida 259 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 11:59 som svar på: Vems är…

(Sen heter det leash.

Leash = Koppel
    Leach = Laka ur
    Leech = Blodigel
    Leesh = Är inget ord)

• sourra

sourra

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 11:54 som svar på: Vems är…

@debkåusf 511704 wrote:

Är ditt tips att vi inte ska kitea i A-bay mer eller!!?

Nej, jag menar att det finns ställen som är närmare och längre från rälsen. Även om detta inte direkt kommer påverka förbudsdebatten är det inte svårt att se att denna incident kan användas som slagträ av illvilliga krafter. För övrigt är det mycket hat i tråden nu, kamma er.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 22:40 som svar på: Reklamera Rip Curl?

Det kommer nog sluta med att jag bränner den här jävla dräkten och aldrig mer köper en Crap Curl

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 19:22 som svar på: Vems är…

Förstasidan på http://www.hn.se/ och sen även en liten artikel på http://www.hn.se/m_standard.php?id=1012060&avdelning_1=109&avdelning_2=169& där det stod nåt om materialfel.
    Way to go!

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 19:19 som svar på: törrdräkt

Sant. Men på 2009 andas hela dräkten. På 2008 är det bara de vita panelerna på överkroppen.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 19:06 som svar på: törrdräkt

Jag kör en Pyro och den är go. Dock andas inte materialet i den så i det avseendet tror jag Mysticen (2009) är sjukt mycket goare.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 18:33 som svar på: Vems är…

@Krillan82 511416 wrote:

SOURRA kanske

@Haze 511418 wrote:

Ääää han är ju aldrig på vattnet. Har inte sett han i Varberg sen mitten av sep…

Du skulle kollat i Läjet idag där jag gjorde ett bejublat gästspel. Det stod folk längs hela stranden och jublade. Göta Lejon var där med sina pompom-flickor och sin marschorkester. Knallar sålde sockervadd, varmkorv och varm saft. Aftonbladet var där och delade ut löpsedlar med texten ”SOURRA SIKTAD I LÄJET!” och Bröderna Bronett sköt konfetti med en stor kanon fast all konfetti blåste in i trädgårdarna runt omkring. Ahh, vilken dag.

Men tillbaka till ämnet nu: Det finns tydligen en och annan som fångat tågledningspalavern på bild. Skönt att det gick bra men fan vad illa att vi får sån kass uppmärksamhet. Ett allmänt tips för framtiden är ju att inte launcha där stranden är som smalast och som närmast tågspåret.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 18:22 som svar på: no good

Vojne, vojne – precis den uppmärksamhet vi inte vill ha.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 00:49 som svar på: the naish helix!!

Det är en sjukt trevlig kite för folk som är för bekväma för att köra Torch men ändå vill ha lite rock & roll.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 00:47 som svar på: smörja dragkedjan till torrdräkten

@Fesen 511255 wrote:

Som sagt…kolla i närmaste dykbutik.
    Själv kör jag med bivax…hur bra som helst.

OBS! INGET SILIKON!!! Det blir ett helvete om man behöver laga dragkedjan…

Mot

@Neven 511276 wrote:

Nån slags silikonfett tror jag på

För

Hehe.

Med Pyrodräkterna följer det tydligen med nån slags parafinstift. Jag har ett orange som påminner rätt mycket om ett stearinljus. Wax on, wax off!

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 00:35 som svar på: Reklamera Rip Curl?

Det luriga med juridik är att det är en sak att läsa lagarna och en annan sak att tolka dom. Några år som butikschef, lite handelsrätt och några år som vänlig men bestämd kund har gjort att man lärt sig ett och annat. Hittade för övrigt just detta på Rip Curls hemsida: http://www.ripcurl.com/index.php?wetsuitwarrantyinfo

Det här kommer nog lösa sig på nåt sätt.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 00:27 som svar på: Naish 2009 site is alive!

Du ser ut att ha varit snäll i år Chrille. God jul!

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 16:08 som svar på: Reklamera Rip Curl?

Kunden kan alltid kräva att du som återförsäljare löser det.

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 14:56 som svar på: Vågsurfresa i november

@gonzo 510928 wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=T_zqyHTEDaA&feature=related

åk lite senare å dra till sal

Sal är the shit!

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2008 vid 14:54 som svar på: Årets högsta vågor på Norska sydkusten imorgonbitti!!!????

@kirre 511063 wrote:

Går det att få till sån model för norra röda havet??

Kirre

Du får du nog gulla ordentligt med Danskarna som gör prognoserna för danska farvatten. Smörgåstårta är ett hett tips. =)

@mrpatric 511129 wrote:

Är det bara jag som får det till 4m höga vågor?
    Eller hur lyckas ni läsa 6+

Som någon skrev här ovan så uppdateras bilden för det är direktlänkat från DMI.dk. Nicco borde ha skärmdumpat istället.

Sida 259 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA