sourra
Forumsvar skapade
-
Alex ”Rusiak” Jansson är med!
-
You mean citron a.k.a. a lemon
-
Den här nätta Zeiss-gluggen då? Den väger dryga 250 kg så man får nog checka in den när man ska resa. Vet inte om det blir bäst bang for the buck men det lär bli finfint buck for the bang.

-
Nej, du får sluta med det Yann.
-
Vi har lite bilder på när en kille skulle försöka lära sig åka där i shorebreaket. Hohoho, han ska vara glad att det inte var hans kite.
-
Vi får väl tolka det som att de flesta av oss hellre åker än fotar. Men Mathieu har alltid en bild i rockärmen känns det som. Upp med skiten! Här kommer två högupplösta sexistiska bilder så länge också avslutar vi med lite eftertanke.
1. Att utnyttja en portugisisk manlig prostituerad är inget att skämmas för. På med våtdräkten och se oberörd efteråt bara så är det ingen som märker nåt.

2. En kille som kollar på en surftävling

3. Portugisiskt biologisk klocka (tiden går fort där nere). Kvart över två, till vänster. Tio över fyra, till höger.

-
Det slog mig också – hur svårt kan det vara att göra en sån själv? Det enda svåra är nog att hitta en bra release. Sen är det kanske lite meckigt att sy resårhöljet, men knappast svårt. Do it!
-
Tur att det verkar gått bra. Vet att det har sagts förr men – om man ser nån som verkar färsk skadar det aldrig att gå fram och kolla så att de verkligen har koll på läget. Fast sen finns det ju dom som inte vet sitt eget bästa. I anslutning till ämnet tar jag och flikar in en anekdot:
När jag var i Portugal för några veckor sedan var det en dag då vinden var riktigt hård och dessutom riktigt byig. Kites ramlade ned till höger och vänster och vågorna closade friskt nära land så vi bestämde oss för att inte ge oss in i getingboet och härja med våra grejer.
Just som vi börjar fundera på att ge oss av innan vi behöver se nån riktigt otäck olycka kommer det fram en lönnfet latino i badbrallor och frågar om det är bra vindar. Jag säger som det är – att det är kass och att vi som är vana vid rätt hårda vindförhållanden hemmavid inte tycker det är värt att ge oss ut. ”Ok”, säger han och försvinner.
En minut senare är han tillbaka i våtdräkt och sele och vill ha hjälp att launcha. Jag säger att jag inte tycker det är någon bra idé, pekar på nån som just misslyckats hårt och frågar om han verkligen ska ut. Det ska han. Fine, jag launchar honom (han gör såklart inget tummen-upp-tecken eller liknande) och Rusiak håller i handtaget på hans sele (utan att han har bett om det). Russinet påtalar också att det kanske inte är så bra att köra i rådande förhållanden och frågar badbrallan ”Have you been riding much?!”. ”What is much?!” svarar badbrallan och ger sig av. Vi ger oss också av men bort från stranden. Det sista vi ser är hans kite som faller ned i shorebreaket pga. den byiga vinden. WP, GG, HF.
-
Hehe, det finns inget som går upp mot att köpa nya grejer =) Sen när du har köpt så många kites som ryms i din lägenhet och din flickvän börjar knorra är det bara att börja köpa på sig fotoprylar. De är mycket mindre och kostar lika mycket. Det finns alltid hål att stoppa lönen i…
-
Jag skulle vilja påstå att det är en kombination
-
@debkåusf 490484 wrote:
puhhh! Villken tur, jag var rädd att han hade förpreppat med cabrinha klister
…ja för då hade klibban spruckit rakt av vid kontakt med vatten.
-
I det här fallet syftas det till audiofilpåhitt. Referens = Det bästa, det man jämför allt annat mot.
-
Hahahaha, fan vad jag verkar ha missat!