sourra
Forumsvar skapade
-
PS. Gislöv med 200 pers låter faktiskt kul. Gött med lite lifestyle och häng på beachen.
-
De värsta kooksen är ju de som tror att de som har ett självförtroende som Laird Hamilton men har skills som Bob Saget. Vi kan uppleva klara problem då ett spot blir fullt av folk, speciellt nybörjare som står med sin kite rakt upp. Men alla har vi varit nybörjare och de flesta minns hur det var så det har vi överseende. Så även för oss är de värsta de som tror att de är grymma och sen kommer med dunder och brak och kraschar in i nån eftersom de kör på gränsen av sina måttliga skills, pushade av sitt stora ego.
-
Det var ju nån skåning här på Steffo som hade haft en Ornitolog som iakttog fåglarnas beteende i samband med kitesurfing och fjäderfäna hade inte brytt sig nämnvärt.
-
sourra
Medlem3 juli, 2008 vid 18:43 som svar på: Ni som precis har lär er att hoppa eller tror att ni kan det!Jag tycker ofta folk gör det när man ligger på mötande kurs och den man möter måste lämna företräde. Då hoppar man istället för att falla av i höjd på vanligt sätt eftersom det är ett bättre sätt att spendera inkörd höjd på. Har inte upplevt några som helst problem med det. Eller var det inte det du syftade på?
-
sourra
Medlem3 juli, 2008 vid 14:31 som svar på: www.shoes258.com>sport shoes,hoody,jean,t-shirt,jacket,bag,hat,belt,watch,glasseFan vad gött!!! Som jag har letat efter en barnklänning att surfa i! Nån som som är med på att dela frakten?
-
Äh, det är alltid ändå bara en nedbajsad unge på trehjuling som just tappar en glasskula som blir vinnande motiv.
-
Hahaha, Hallåja Hasse!
Visst är det gött att få köra själv ibland men man blir ju inte peppad att kötta som när man åker med andra som gör det. -
Det blir nog Canons 10-22. Den har fått äckligt bra kritik och skulle tydligen varit en L-glugg om det inte var så att den bara passar kameror med 1.6 cropfaktor.
-
Jag har beställt mig en Gun, en global 5’0″ och en Thorn FC. Så när de väl kommer så ska du få ett utlåtande eller kanske rent av en testrunda.
-
@Blackadder 479283 wrote:
Har inte mycket att tillägga här. Känner mig lite matt. Gött att du skrivit en bra insändare Sourra, men vad är det för fel på din email? Kan inte skicka till dig. Jag får sätta mig och gå igenom detta i lugn och ro, det känns som jag har två miljarder bollar i luften just nu. Bra att ni andra engagerar er!
Kör på johhed@gmail.com istället. Min domän har spårat ur. Dagens tips: Skaffa inte webhotell hos Cliche.se
-
@Zilversurfarn 479260 wrote:
Vilka kursarrangörer i Varberg är med? Bli först att skryta om att medlemsskap i Varbergs Surfklubb ingår i kursavgiften!
Du menar bli sist att bli uthängd som icke medlem?
-
sourra
Medlem1 juli, 2008 vid 16:41 som svar på: Ny regel från WSSR, minst 50cm djupt vatten krävs för rekord.1. En trehjuling skulle få riktigt prima vattenplaning så småningom.
2. Vi ”slungar” oss inte. En wakebåt drar lika hårt oberoende av åkarens vinkel mot båten. Det gör inte en kite.
3. Du verkar ha en osund relation till ”slungning”. -
Nån borde spåra upp alla såna insändarförfattare, åka hem till dom och ge dom en kram. Man måste fått så sjukt lite kärlek för att bli så arg.
-
Hehe, hade Neven vara fått fler skarpa bilder än de 4.45% han slog till med hade du nog kunnat få se en bild när jag åker gröna hissen. Jävlar vad det lyfte. Det var inte utan att man tänkte på Gonzos uppskurna lår då man seglade ned mot knädjupt vatten.