Forumsvar skapade

Sida 327 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    4 juli, 2008 vid 20:23 som svar på: Vidvinkel till Canon?

Är det där i fullt utzoomat läge?

• sourra

sourra

Medlem
    4 juli, 2008 vid 20:20 som svar på: Blomvall vs. Hadlow

Nej det skulle nog bli lite löjligt men jag tror inte han blir motarbetad för det. Tycker det är fullt naturligt att även om Hadlow har en sjukt slipad teknik så ska ha kunna bli slagen av en starkare åkare med inte fullt lika putsad teknik. Föredrar själv att kolla på poweråkning framför piruettåkning.

• sourra

sourra

Medlem
    4 juli, 2008 vid 18:03 som svar på: Parkvägen torsdag?

@skotten 480002 wrote:

sourra is nothing but a whining old bastard, just like his board except its green… but not really…

Hehe, just kidding. Sweet shots though I’d just like them in higher resolution. Will I be seeing you saturday?

• sourra

sourra

Medlem
    4 juli, 2008 vid 18:02 som svar på: Några bilder från LA 20080703

Nice riding and nice shots! Vem var det som parkerade sin trasa i busken?

• sourra

sourra

Medlem
    4 juli, 2008 vid 17:59 som svar på: Blomvall vs. Hadlow

Hihi, nu vet jag varför jag älskar när Langeree vinner eller rättare sagt – när Hadlow förlorar. Gnäll, gnäll, gnäll hihihihi

Gnäll-Hadlow wrote:
    “I had a really good day, the conditions were very nice and I thought I was riding very well. In the third round I came up against Mike Blomvall and I was pretty confident that I won it actually that I came out of the water real happy. But it was a 3-2 decision the other way which I was pretty annoyed about. Maybe the heats are close but they say a lot of people are having more altitude and travelling further, but to me I’m just trying to keep my kite in the same place when I take off with my tricks. You don’t go as far or as high but using your body more for technical ability. I’ve done like 5 switch and lots of different things but the judges are thinking a different way and that’s what helped Mike to win the heat I guess. I’m really disappointed today with how it turned out but I know what I have to do for the double eliminations so I’m just going to have to ride to the strict criteria.”
  • sourra

sourra

Medlem
    4 juli, 2008 vid 13:56 som svar på: Crossbow IDS

Nu har ju inte jag järnkoll på Cabrinhas grejer så jag kan ha lite fel men är inte Crossbowen mer av en boostingkite medan Switchbladen är för wakestyle?

• sourra

sourra

Medlem
    4 juli, 2008 vid 13:46 som svar på: Några bilder från LA 20080703

Hallåja vad fint!

• sourra

sourra

Medlem
    4 juli, 2008 vid 13:36 som svar på: Ni som precis har lär er att hoppa eller tror att ni kan det!

@Eddie 480114 wrote:

Har någon hört om en allvarlig olycka där två kiteare har krockat?
    Inte jag…

Enda gången någon slår sig är när de träffar land… (eller bottnen)

Najj, det som ligger närmast är nog när Krillan klotade framför en vindsurfare i Varberg i höstas och blev överkörd.

• sourra

sourra

Medlem
    3 juli, 2008 vid 22:35 som svar på: Parkvägen torsdag?

Could you please make the pics a little smaller? I can still see what was in front of the camera when you pulled the trigger. =)

• sourra

sourra

Medlem
    3 juli, 2008 vid 22:17 som svar på: Blomvall vs. Hadlow

Haha, yeah it doesn’t look good for you Tony. However, there’s still a little chance that the hair will live to tell. But it’s just a matter of time. If it’s not this time, it is the next.

• sourra

sourra

Medlem
    3 juli, 2008 vid 20:52 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

Vi sitter på delad 100 Mbit-lina men det är inget synligt nätverk. Min dator är ren som snö (inte gul snö). SLUTA NU NEVEN!!!

• sourra

sourra

Medlem
    3 juli, 2008 vid 20:51 som svar på: Patetiska vågsurfare 😉

Håll lite höjd nu pågar

• sourra

sourra

Medlem
    3 juli, 2008 vid 20:31 som svar på: Blomvall vs. Hadlow

Sheit vad fett! Så det är TK mot Langeree i singlesfinalen? För första gången på länge håller jag inte på Langeree.

• sourra

sourra

Medlem
    3 juli, 2008 vid 19:58 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

Här har du ett rykte du kan sprida: Neven sitter och slangar en massa porr så internetlinan in i huset blir helt jävla seg. DET TAR TRE TIMMAR ATT LADDA STEFFO OCH EN VECKA ATT LADDA GMAILEN!!! NEVEN SLUTA FÖR FAN!!!

• sourra

sourra

Medlem
    3 juli, 2008 vid 19:21 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag

Tror man ska skilja på Ornitologer och rabiata föreningsaktiva fågelfetischister. Det finns mycket vettigt folk som är intresserade av fåglar men somliga föreningstokar har fan oklara avsikter och det är väl inte mer än rätt att sätta in en insändare i de tidningar där de klagar som mest och påtala hur situationen är, dvs. att de drar snabba slutsatser till sin egen fördel, inte svarar på vare sig e-mail eller brev och verkar ha insändare som enda kommunikationsväg. Fan nu känner jag att jag blir irriterad.

Skicka REK så du får kvitto på att det är uthämtat. Som avsändare skriver du ”Strandpipparens vänner” =)

Sida 327 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA