sourra
Forumsvar skapade
-
Bra tänkt Farfar, hit med fler bra idéer.
-
@Nilsson 468870 wrote:
Här kommer den igen! Spelar roll, många är det som har hypat ”sina” egna märken, bla annat en del på denna tråden.
Tror du missade poängen i Skottens inlägg.
-
Spec-runk i all ära men om en kamera tar 6 bilder eller 17 i serie är fan väsentligt. No?
-
@nniillaamm 468815 wrote:
ok då kan jag återgå till mit arbete dådå ?
@Vogon Jeltz 468816 wrote:
ja det kan du hej hej
@runken 468811 wrote:
275…
@jonaish 468812 wrote:
275hahaha
Ojoj, den här tråden kan mycket väl vara tidernas backfire.
Nu har ni fan gått från att vara småroliga till att bara vara dumma i huvet. Undrar vad farbror hjärnskrynklaren skulle säga…? Skulle gissa på att det blir foliehatt och tvångströja direkt.
-
Jag tycker förresten att Frillan a.k.a. Jan Becher ska vinna eftersom han hållit igång så jävla bra utan att ha ett alter ego.
-
@kvabbso 468500 wrote:
dialog sourra. Dialog
Nej monolog. Eller det beror på hur man ser på det. En jävla Gollum-dialog är det. Vogon och Jonaish tävlar om vem som är schizofrenast och det är olidligt jämnt. Sickos…
-
Har för mig att raw-bufferten är klart försämrad från 400d och 350d. Tror bara den tar 6 bilder i sekvens då och det är inte helt fett.
-
Tidernas längsta jävla monolog.
-
Hmm, hittar inte lord of the rings men väl The Ring 1 & 2 samt lite Oscarsbelönat krafs =)
http://en.wikipedia.org/wiki/Final_Cut_Pro#Selected_Films_Edited_with_Final_Cut_Pro
-
Bumpräknandet menar jag
-
885 jävla svar… Ha det så kul med rösträknandet Mattias
-
Ha som mål att innan sommaren skaffa dig ett kit istället =)
Kolla med Surfstore.se, de ger både kurser och känner till ställen kring Linkeboda. -
Gammal ju 😉
Har du ingen film med Wacko då han självlandar genom att springa ifrån sin kite? -
Oskar har helt klart en poäng med storleken på kiten. Waroon finns ju som 11m och det är nog vettigt. Dock kan det skilja rätt mycket i medelvind på om man t.ex. bor i Piteå eller om man bor i Malmö så det bör man ta i beaktande. Sofia som säljer Best-brädan kör på en 9 kvm-kite och kör mest på Västkusten. Hör med henne om hur hon tycker att den storleken funkar. Men att brädan max får vara 130 cm håller jag inte med om men det är en bra längd att hålla sig kring.
-
20 spänn på att Vogon och nniillaamm är samma =)