sourra
Forumsvar skapade
-
@SkånePaul 465881 wrote:
Jaså 27 igen??
Är det inte 24?
Culten var jävligt fin! Väldigt positiv överraskning.
Jo Paul, du har lika rätt som jag har fel. 24 meter är det som gäller och Culten är fin som fan =)
-
Fy fan John, du bor ju inte optimalt till för att enkelt ta sig ut och åka söderut. Tur det blåser 4 m/s i nuläget. Vem ska man lita på? Ska man tro DMI ser det ju ut att bli surfsodomi såväl ikväll som imorgon i Varberg. Ska man få nåt surfat får man ju surfa inatt för ikväll ska det vara klent och imorgon bitti likaså.
-
sourra
Medlem16 maj, 2008 vid 09:19 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg LördagJa skimmandet var ett rätt soft alternativ till att sura på stranden måste jag säga.
-
Näsblods-Nils, jag är på om vindarna är det. Jävligt ojämnt med prognoserna just nu.
För:
DMI
SMHIMot:
Foreca
SVT
Windfinder
Windguru
YR.noJohn: Om jag åker ned ikväll så åker jag även hem ikväll
-
Japp, jag har legat och skräpat en del på Lilla Amundön men det är rätt stenigt och snårigt där ute men det kan funka.
-
@skejtar_henke 465683 wrote:
menade bara att lika barn leka bäst.. Ingen pik till nån utan till alla..
Du gjorde ett bra jobb med hela-handen-pekandet tycker jag.
-
@mjersen 465623 wrote:
vi drar till portugal 6-19 aug, bara o hänga på!
…och vi tar nattskiftet, 26-6 (jul-aug)
-
@Brushanen 465563 wrote:
Jodå, det gick att köra i Getskär, Åhrman hade tryck hela tiden. Vi fullvuxna fick promenera emellanåt, men Sofia, du hade lätt kunnat köra. Testade buggien föresten. Den går sjukt fort man bör nog ha lite större yta än vad vi hade. Tompa, du är grillmästaren no1. Neven, hör av dig så testar vi Aboardsbrädan men wake bindningar. John, pjucken kommer imorgon. Klubben o Sofia, tveka inte nästa gång utan häng på pappa Keno.
Fy fan för den här jävla årstiden. ”Det blåser här idag. Nej där. Nej här. Eller kanske inte. Eller jo.” Och sen får Gris-Oskar gottesurfet på en spot som inte ska få nån vind alls.
Förlåt mig vinterstormarna, jag tar tillbaka allt gnäll om kallt vatten och ännu kallare ombyten. Kom tillbaka. Som Nils sa ”Det vore kul om orken för en gångs skull tog slut innan vinden gjorde det”.
-
Spot on Kilt-Kenneth!
-
@mjersen 465495 wrote:
nä han bara stod o schtekte i kavaj o shorta på beachen!
Det är alltid samma visa med Neven. Han står och pumpar med knytnäven i luften för jämnan så fort han har på sig kavaj. Det var likadant då han och Wacko skulle ”steka i solen” för att bättra på solbrännan sista dan i Safaga, fast då hade han inte ens på sig sviden. Han stod bara där och viftade och brände axlarna. Men de ryska nyrika tanterna var sjukt sugna på honom…
-
@christian12345 465492 wrote:
AAARGH.
Haha, så går det när man sitter inne och photoshoppar istället för att vara ute i friska luften. Fick Dinjevla Fifan nån åkning?
-
Japp Calle, jag tror du är inne på rätt spår. Min flickvän kör för det mesta på 9 m SLE då jag kör 12 så jag tror 9-10 är perfekt som universalkite får en lättviktare.
-
Is your picture of England based on an episode of ”Little Britain” or is the show based on your picture?