sourra
Forumsvar skapade
-
@SkånePaul 450477 wrote:
Vad är det för bräda till vänster i bild??
Det är Hattfans kinabräda – en Sof-X Redhead utan tryck som han beställde som varuprov.
-
Nu får pitcherstollarna göra sitt bästa om de ska lyckas sabba några brädor…
-
Gött för er pågar! Jag är inte avundsjuk. Alls. Inte! ALLS!!!
-
Bomkörningshistorier mottages tacksamt
-
Pråm med cykelslang? För att få flyt i brädan eller?
-
Yupp. Jag tror att det är Yann som är the early adopter av denna lösning. Även han som fixat åt Fahlens och även jag har låtit mig inspireras av Yann.
-
Jag kanske borde komma förbi och köra lite morgonsurf på dina grejer innan jag åker på pliktfylla i Kristianstad på eftermiddagen. Jag vill ju inte blöta ned mitt…
-
@SkånePaul 450310 wrote:
Fan Sourra du om nån ska väl ha en Naish golfbag!!! Den är grym!!
Har laddat upp med en Porter Roller inför denna resa så Wacko får låna 4D:n. Känns som att Naish-golfen är lite väl lik 4D:n vad det gäller storlek. 3 kites, 3 brädor + sele och våtdräkt är utlovat. Förhoppningarna är höga.
-
Låna inte ut den till nån klåpare Nils, du måste ha hela grejer när vi reser!
-
Muy bien! Det talas förresten om en uppgradering av den lösningen som kommer göra det hela ännu bättre! Frågan är bara när det kommer och om man måste dega igen.
-
Om man envisas med att ställa brädan på högkant på grunt vatten i Kärra och sen landa på den måste man fan åka i rustning. Gojsigt sår…
-
@debkåusf 450273 wrote:
De e nu han kommer berätta att han visst har en golfis o vexakt villken det är(inkl. artikelnr) och att man skälvklart ska köpa universums bästa bag i just hans affär!
Jupp. Jag äger stadium och tycker att alla ni ska köpa era bagar där också. Har en 4D men den är i minsta laget. Sen misstror jag flygplatspersonal. På väg från grekland i somras missade vi nästan flighten pga att vi var tvungna att skaffa fram en utskrift som visade att vi betalt för övervikt. Antagligen är det inga problem att köra på golfkitet men OM det skulle börja fucka vid incheckningen kl 04 på morgonen sig så kommer jag bli Torsten Flinck och få stanna på marken i en cell.
-
Tror du kommer ha mer glädje av sexan och dessutom är känslan i den mer lik Shockwaven (men ändå jävligt olik) jämfört med femman.
-
@debkåusf 450262 wrote:
De viktiga var väl att du fick göra reklam för fahlensurf din lille reklamskojare!:grin:
Såklart! Eller inte. Apropå reklam, borde det inte framgå i din signatur vem du åker runt och smygpimpar…?
-
Lina har kört i liknande vindar och sen åker sjuan fram men man kunde helt klart ha haft större glapp. Ska du köpa nåt ska du helt klart ha en mindre. En Cult 6 hade nog varit perfekt för dig med ett lagom glapp till nian. Kanske ska du rent av ha en kite-only? SLE-bommen passar ju.