sourra
Forumsvar skapade
-
@SkånePaul 450198 wrote:
Två golfbagar??
Brukar ju vara 300:- tur/retur…
Ahaa, jo men de har en egen taxa för kitegrejer nu och det är 550:- för 15 kg kitegrejer (tur och retur) och jag pallar inte med en massa hassle vid incheckningen. Kommer dock sträcka mig till att ljuga och säga att mina kiteprylar är vindsurfgrejer.
-
Hehe, missade det där med att ni vindsurfar och vill ha det som komplement. Ja då är nog 11-13 bra size. Men ni kommer snart vara helt hookade och vilja ha mer… 🙂
-
Får dock säga att om ni väger 65 kg båda två så kan ni klara er med lite mindre om ni köper en SLE/BOW (min flickvän väger 65 och kör nästan bara med 9 kvm) eftersom de har lite större projicerad area än en c-kite. Men den ni hittat är ett klart prisvärt alternativ att börja med. Och som sagt – gå en kurs. Kolla med Fahlensurf.se eller Kiteboarding.se
-
Ahaa, men jag och damen brukar ha med 3 kites och två brädor + bommar + selar och då kilar det iväg…
-
@psychonauten 448278 wrote:
Igår var det ju ingne vind ? 😐
Man fick använda teleobjektivet till annat. 🙂Sluta tramsa runt och smygfota flickor nu Robert. Jag vill se riktig prima användning av gluggen så man får en känsla för vad den går för. Sitter nämligen och lurar på vad jag ska ta med för objektiv på en resa. Seså, klick klick!
-
@_Sofia_ 449999 wrote:
Va de du som körde Naish Shockwave 9a, den oranga?:smile:
Mmm, Shockwave 9… Sicken go kite för boosting. Blev bara tvungen att flika in med lite nostalgisk saknad.
-
Efter vad jag har hört kommer det en inbjudan snart…
-
@nic 450094 wrote:
Keith-surf-prylar finns heller inte med som någon speciellt taxa på flyget så det blir billigare där med. Bättre än golf, bara att hänvisa till webbsidan om du får problem.
nic
Fritidsresor flyger med Tui fly nordic som på sin hemsida har alla olika sportutrustningsalternativ. Surfprylar upp till 30 kg/4 m kostar 400:- per väg. Golfväskan får bara väga 15 kg och det kommer man inte långt på om man ska ha med en massa godsaker. Instämmer för övrigt i att Keithsurfing verkar fett.
-
Det ser ut som att man missade ännu en go dag. Gött fotat och bra poserat Linus =)
-
@skotten 450041 wrote:
hehe find out if the rumours are true by showing up to ride whatever batman is riding this weekend…
its definately not… north, flysurfer, cabrinha, or nobile (although I will probably have one there if ya fancy trying it out!)
Could be anything really… could it be the next Beckam scandal??
It’s friggin Paraskiflex! I knew it!
-
Ta vara på champagnekorkarna på nyår och använd dom kreativt så slipper du problemet med vätska i stolgången.
-
Åhh, de bilderna, de bilderna…
-
Rumor has it that
1) Skotten has Nick’s pics on his HDD
2) Batman rides a Naish Cult
3) Skotten is Batman -
Fråga Tony. Hota honom också så det händer nåt. Jag hotade med att flossa min buttcrack med hans kvarglömda leash men det var tydligen inte hot nog.