Forumsvar skapade

Sida 397 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    1 februari, 2008 vid 11:21 som svar på: Cannon or Nikon?

Som det har sagts tidigare är det viktigaste att du har bra optik. De kameror som säljs idag av Nikon och Canon är bra skit allihopa. Se till att du får bra sekvenstagning. Dock är 8 fps sjukt mycket overkill. 3-4 bilder/s räcker gott med tanke på att kameran ska hinna lagra hela serien.

• sourra

sourra

Medlem
    1 februari, 2008 vid 11:17 som svar på: Val av bräda och våtdräkt

Kolla in storleksguiden på deras hemsida så kan du hitta exakt vilken storlek du skall ha. Prova är överskattat.

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 22:32 som svar på: IKO instruktörskurs var ?!

Det går en kurs i Danmark i juni (Danmark är ju som södra sverige). Eller varför inte ta en sväng till Paros och gå kurs hos Rasta-George?
    Kalendarium finns i alla fall här:
    http://www.ikointl.com/training_calendar.php?menu_id=3

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 21:25 som svar på: Vilka saknas?

Hur kom du på mig?

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 20:55 som svar på: Byigt och Choppigt på lördag

Jag kommer så snart jag slutat jobba. Vilken jävla hjälte/idiot du är som är ute och bygger hopp i det här busvädret. Jag hoppas det blir grymt bra!

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 20:53 som svar på: Val av bräda och våtdräkt

Jag har exakt en sån Undergroundbräda och jag tycker den är riktigt fin. Stabil och lätt att ta höjd med. Vad det gäller våtdräkten har Assaulten en slags fleecebeläggning som gör att man håller värmen sjukt bra. Jag har en Rip Curl 4/3 med den beläggningen och jag var ute och körde i Varberg senast förra helgen och höll värmen riktigt bra.

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 20:48 som svar på: C kite or bow….

@Gadget 441954 wrote:

Ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

Vad är det du försöker säga? Bow?

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 18:39 som svar på: C kite or bow….

I think you’re too old for that Tony. Go for a foil instead.

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 16:34 som svar på: Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!

Ojoj BP, nu kommer det bara hagla in röda Alohas…

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 16:32 som svar på: Någon som skall åka GBG – Stockholm?

Jag åker nog upp i början av mars men det är ju ett tag kvar. För övrigt är Stockholm en stad man åker från, inte en stad man åker till.

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 15:31 som svar på: Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!

Bra förtydligande Bajs-Piñatan.

• sourra

sourra

Medlem
    31 januari, 2008 vid 10:15 som svar på: Kitesurfing Sydafrika

Mmm, Sjoukje…

• sourra

sourra

Medlem
    30 januari, 2008 vid 22:17 som svar på: Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!

För fan Djevulen, sista inläggen igen…

• sourra

sourra

Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:31 som svar på: Total plattvattenkörning Lördag i Varberg!!

Debkuåsf – årets mänskilga piñata. Men istället för snask kommer det bajs när man bankar på honom.

• sourra

sourra

Medlem
    30 januari, 2008 vid 13:42 som svar på: Studier, för att kunna leka mycket?

Så där talar en som andats in luften på matematiskt centrum allt för länge =) Har en kompis som doktorerar där också och enligt honom kan man gör allt med matte. Frågar man honom kan man säker steka ägg och tanka bilen med matte.

Sida 397 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA