sourra
Forumsvar skapade
-
Som det har sagts tidigare är det viktigaste att du har bra optik. De kameror som säljs idag av Nikon och Canon är bra skit allihopa. Se till att du får bra sekvenstagning. Dock är 8 fps sjukt mycket overkill. 3-4 bilder/s räcker gott med tanke på att kameran ska hinna lagra hela serien.
-
Kolla in storleksguiden på deras hemsida så kan du hitta exakt vilken storlek du skall ha. Prova är överskattat.
-
Det går en kurs i Danmark i juni (Danmark är ju som södra sverige). Eller varför inte ta en sväng till Paros och gå kurs hos Rasta-George?
Kalendarium finns i alla fall här:
http://www.ikointl.com/training_calendar.php?menu_id=3 -
Jag kommer så snart jag slutat jobba. Vilken jävla hjälte/idiot du är som är ute och bygger hopp i det här busvädret. Jag hoppas det blir grymt bra!
-
Jag har exakt en sån Undergroundbräda och jag tycker den är riktigt fin. Stabil och lätt att ta höjd med. Vad det gäller våtdräkten har Assaulten en slags fleecebeläggning som gör att man håller värmen sjukt bra. Jag har en Rip Curl 4/3 med den beläggningen och jag var ute och körde i Varberg senast förra helgen och höll värmen riktigt bra.
-
@Gadget 441954 wrote:
Ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
Vad är det du försöker säga? Bow?
-
I think you’re too old for that Tony. Go for a foil instead.
-
Ojoj BP, nu kommer det bara hagla in röda Alohas…
-
Jag åker nog upp i början av mars men det är ju ett tag kvar. För övrigt är Stockholm en stad man åker från, inte en stad man åker till.
-
Bra förtydligande Bajs-Piñatan.
-
För fan Djevulen, sista inläggen igen…
-
Debkuåsf – årets mänskilga piñata. Men istället för snask kommer det bajs när man bankar på honom.
-
Så där talar en som andats in luften på matematiskt centrum allt för länge =) Har en kompis som doktorerar där också och enligt honom kan man gör allt med matte. Frågar man honom kan man säker steka ägg och tanka bilen med matte.