sourra
Forumsvar skapade
-
Jäklar, det ser ut att trycka på rätt bra. Jag väntar på att en stor lastbåt med snedögda matroser ska glida upp längs göta älvs mynning, sen är jag också med och kör hårda dagar.
-
Hehe, köp tumvantar så håller du värmen. DaKine och Pro-Limit har bra alternativ som är förböjda. Kostar kring 300 pix.
-
Hehe, alltså 430mm är rätt rejält mycket jag har just skaffat en extender till mitt superdildoobjektiv. När jag sätter ihop dom får jag 420mm brännvidd.
-
Den är nog inte så dum men när du lagt på frakt och tull/moms så är det inte så mycket penning sparat. Det är ungefär 5-6 grader i vattnet i nuläget.
-
Panasonic har två HD-kameror (SD5/SX5) som fått sjukt bra betyg. De spelar in på flashminne = inget surrande ljud från bandmotorn om du t.ex. ska filma Surf MC Jr. inomhus. Dessutom får du full kvalitet när du tar över filmen till datorn. Tyvärr har den bara 10x optisk zoom men jämför man det med en digital systemkamera så motsvarar det ett objektiv med 43-430mm zoom vilket inte är så jävla dumt.
http://www.pricerunner.se/pl/8-983154/Videokameror/Panasonic-HDC-SD5-priser
-
@EddmaN 440570 wrote:
aaargghh, nu får det fan vara nog…jag pallar inte vänta till april!
vad kör ni med för dräkter o var kan man köpa det nu?
ska man ha en steamer eller riktig torrdräkt med ställ under?
/Ed
Jag kör en 4/3 + en huva och är varm som få. Detta är möjligt tack vare att min dräkt är fodrad med Rip Curl Fireskin. Det är ett tunt fleece-lager och finns även i Pro-Limits dräkter trots att de dräkterna är långt billigare men hos PL kallas det för Ice 2 Thermo Lining. Slå till på en Pro-Limit Assault så är du safe och mer därtill utan att bli fattig. Kolla din storlek på denna sizechart och sen kontaktar du Falle & Co för att införskaffa dräkten. Slå till på en väst/huva när du ändå är i farten.
-
Jens, är det U-Stick du kör med?
-
sourra
Medlem24 januari, 2008 vid 09:44 som svar på: Ny film från världens bästa kite-filmare/editerMan kanske mickar det separat med en mikrofon som är vindskyddad?
-
”The Duuuude…”
[YOUTUBE]2Lfjc4Q9pso[/YOUTUBE]
-
@skotten 439857 wrote:
yeeeee ok then… next weekend, Stoffes house, Sourra you are invited, someone wanna tell stoffe we are using his place??
Beer is of course, manditory.
(thanks to nick for providing all the booze last night, outstanding behaviour mate)
Thanx a bunch mate but my following weekends are done and gone. My master thesis will be handed in in three weeks so it will take all of my time up until then. But after feb 15, there will be a new Sourra on the market with nothing booked on weekends.
-
When the crowd say Bo Selecta, re-rewind!
-
”We don’t have a cow. We have a bull…”
-
Fy fan vad du trycker på mina prylbögknappar. Den där skimmen är fin men jag ska införskaffa en Naish-vågis först. Dessutom får jag en Sol 134 nästa vecka som också måste få sin beskärda del kärlek. Hade vi haft fler åkdagar i Sverige hade man kunnat ha fler brädor… =)
-
Hurra! Då slapp jag belasta min ekonomi med en lättvindsbräda!
-
Jaja, jag kanske slarvade då jag benämnde ditt trick. Rätt ska förstås vara ”Unhooked lazy-fat-peasant-assplant, baboon style”. Jag ber om ursäkt för slarvet.