Forumsvar skapade

Sida 405 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    11 januari, 2008 vid 23:59 som svar på: Frågor kring linor, bom och sånt?!?!?!

Hehe. Den där är klockren på land. Ställ dig upwind från kiten, sträck linorna och be en polare lyfta upp leading edge åt dig. Sen är det bara att se fram emot en sommar i rullstol ätandes soppa genom sugrör. Fruktsoppa är gott men det brukar fastna aprikoser i röret.

• sourra

sourra

Medlem
    11 januari, 2008 vid 22:05 som svar på: varberg lördag??

Jag uppfyller 0 av 2 krav i nuläget så jag stannar hemma och pluggar matte.

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 22:34 som svar på: Design Förslag- Speed bräda

Hehe, kul… Jag försöker igen – hur får man en bräda att uppföra sig så som Skäjt-Henke beskriver? Att den är smal kan jag tänka mig är bra. Vad mer?

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 22:18 som svar på: Design Förslag- Speed bräda

Vad gör en bräda bra i chopp?

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 22:08 som svar på: året som gått. -film från en rågelund local-

Just ja – fett att ”Anton aus Tirol” dyker up som related video 😀

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 22:06 som svar på: året som gått. -film från en rågelund local-

Riktigt bra tempo fram till 1:10 sen blev det lite saggigt. Go åkning och störd framåtvolt från klippan =) Way to go!

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 21:35 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

Åkaj, så Alvaro kör för Best, de utvecklar prylar utifrån hans förslag men sen kör han på Fuel-kopior på tävlingar? Eller menar de att Yargan är en kopia av Fuelen liksom Hadlows kite? Jag är inte med på noterna…

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 20:34 som svar på: Ny Hummer HX concept !

För fan Magnus – var ska du ha vågisen?! Jag kan köpa din Naish CR när du byter bil 😀

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 14:01 som svar på: Lite info om Helix 14 vs. Cult 13.5

Kolla igen så ser du att han talar om två kites mellan 5 och 15 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 12:14 som svar på: Viktspec. på brädor

@peterka 437783 wrote:

detta pys är sällan enormt, det är därför du ska droppa lite vatten/snorloska runt luftskruven så ser du minsta lilla bubbla. vilket tyder på täthet

glöm ej att brädan får värma sig 30min efter doppet, min Jp bubblar efter varje kör

Spraya såpvatten så ser du garanterat om det bubblar. Så gör de när de testar att tankar är täta på American Chopper 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 10:37 som svar på: Studier, för att kunna leka mycket?

Ja det gäller bara att hitta ett jobb som du lider av tillräckligt mycket. Jag var butikschef på en mobiltelefonikedja och en dag kände jag att ”om jag får en idiotkund till som står och skriker mig i ansiktet för att hans mobiltelefon, som dött av att han pratat 3 timmar i den ståendes i ett monsunregn, inte blir utbytt på garanti så skiter jag i detta och börjar plugga”. Och självklart fick jag en till sån och vips var jag studiemotiverad (men det gick över när jag öppnade det första opedagogiska maskinskrivna mattekompendiet).

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 07:40 som svar på: Finfin träning i malmö

What a feeling…

flashdance.gif

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 07:39 som svar på: Studier, för att kunna leka mycket?

@Tim.Eriksson 437710 wrote:

Vad läser du själv förresten.. ?

I, Chalmers. Är i stort sett klar, bortsett från några mattetentor från år 1 & 2…

• sourra

sourra

Medlem
    10 januari, 2008 vid 07:36 som svar på: Sköna pics från WA

Fan Arild, somliga har det bra… När återvänder du?

• sourra

sourra

Medlem
    9 januari, 2008 vid 21:14 som svar på: Spotguide på extremsporter.

Nu vill jag inte vara partypooper men den användargenererade spotguiden som redan finns är rätt fin…

Sida 405 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA