Forumsvar skapade

Sida 413 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2007 vid 18:24 som svar på: Bilder läjet, lördag 8dec

@djevulen 433377 wrote:

sjuka människor,,,vet ni inte att det e vinter nu eller??

Här Matte, här får du nåt att tina upp din frusna själ med.
    ”Flamingokvintetten – Mera sol och mera värme”
    Det är så illa att man blir helt svettig.

• sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2007 vid 16:01 som svar på: Cabrinha SB2:a storlek 12kvm

Glöm inte kolla skicket på bridles heller. De slits tydligen rätt bra.

• sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2007 vid 15:51 som svar på: len10

Hehe, I guess you reeeally liked Hadlow’s look back on the past season in the latest issue of KW. Next year’s gonna be dominated by TK, Langeree and Tobbe, right? Lenten will be grounded after crashing on ridiculously shallow water.

• sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2007 vid 13:48 som svar på: fan va jobbigt

@crashboombang 433349 wrote:

Är detta ställe ett bra ställe för en nybörjare, om man skulle lyckas påverka de som betalar en resa?

Ja och nej. Det är jämn och bra vind och det är alltid fint. Men det är inte vidare långgrunt och ska du dit och öva helt utan sällskap av någon som kan åka så kan det bli tungt. Så har du någon som kan hålla ett öga på dig och coacha dig lite är det ett guldställe. Det kan vara stundtals trångt på vattnet men det finns tidpunkter då man är nästan ensam också.

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2007 vid 23:18 som svar på: fan va jobbigt

Hälsa Djebo.

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2007 vid 17:33 som svar på: fan va jobbigt

Tror de bor på all inclusive-komplexet nordväst om Santa Maria. Fick ett mail idag av en local som lever på att föda upp kycklingar och sköta trädgården på komplexet. Han sa att det anlänt 6 snubbar dit som var så bondiga att han kände sig som värsta stadsmänniskan och då är det illa.

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2007 vid 17:25 som svar på: Högsta kitehoppet?

@Spray 433269 wrote:

Hur känns det att titta ner på vattnet från 20meter? Det är minst sagt jäkligt högt. Jag skulle nog bli lite småskraj, man kan dö om man faller från 20meter, spelar ingen roll om det är vatten under…

Det vet jag inget om. Men jag kan svara på hur det är från 17 meter när man dessutom måste undvika en stenkam för att nå vattnet. Det är fina fisken.

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2007 vid 17:06 som svar på: Mycket surf, lite jobb…

Jag tror ni missar min poäng. Hur blir man en surfbum utan att svälta ihjäl?

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2007 vid 13:31 som svar på: Bästa gluggen för surf!?

Släng på en extender på det också, sen kan du fota danska surfare på andra sidan sundet =)

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2007 vid 13:29 som svar på: Mycket surf, lite jobb…

Mycket fina tips där. Helspons är ju fint men jag tror att framtidsutsikterna är dystra då man närmar sig 40-strecket. Men jobbar man 50% kan du ju ge dig f-n på att det är under dessa 50 procent det blåser. :smirk:

@hengo 433206 wrote:

ahh, glömde de bästa. helsponsrad, med nåt nice kontrakt att man inte behöver tävla, bara glida runt

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2007 vid 13:27 som svar på: F^cking North and their f^cking Rhino 07bladders!!!!!!!!!!!!

Hal du ploblem med dina bladdels eller vad fölsökel du säga??

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2007 vid 08:48 som svar på: Uppföljning av Christian12345’s minneslapp

Det är relaterat till din första punkt.

• sourra

sourra

Medlem
    7 december, 2007 vid 22:42 som svar på: Högsta kitehoppet?

För att ha något konkret att relatera till bifogar jag här en bild på när jag och en polare hoppar i ett stenbrott. Jag är nätt och jämt 180 cm och står i en sjukt het våtdräkt högst upp. Klippväggen är 17 m precis, uppmätt med lod.

• sourra

sourra

Medlem
    7 december, 2007 vid 22:33 som svar på: Vilket vurpollon ska man ha?

Hehe, tack Tobas. Silversurfarn kör med en Grön hockeyhjälm som är sjukt fin.
    Tim: Skidhjälmar suger ofta en massa fukt.

• sourra

sourra

Medlem
    7 december, 2007 vid 20:31 som svar på: Sourras bidrag till mänskligheten

@skotten 433106 wrote:

Sourra, got your email, yeah you can keep my undies, and yes it really was my first time, and no there is noone else..

: )

Sweet! Latex-undies matching that huge white ass of yours will serve well as storm kite (approx 2.5 sqm) =)
    Now, about those pics that Nicke took of us while we were , will you toss it up on that lousy ftp of yours anytime soon?

Sida 413 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA