sourra
Forumsvar skapade
-
@snygging 420787 wrote:
eller din rev du får själv avgöra, same same!
Ey! Bara för att man är från norra sverige är man inte same. Jävla dansk!
-
@rusiak 420707 wrote:
Auch, very velcöme. Jag kan ev. fixa en ”nice stuga” gryyymt nära beachen i läjet. Står utanför själva kohagen, där vi parkerar. Inte så stor men rymmer nog några personer iaf. Ståhöjden är det inget fel på och den borde vara ”tömd” iaf någon gång efter sommaren…
//Alex
Hahaha, snackar vi Bajja-Majjan?
-
Kohagen äger. Välkommen till Sverige Skotten! Det kommer bli en upplevelse för dig att höra folk säga ”R”. Försök köra släpa upp era saggiga rövar på en helg som ligger i en jämn vecka.
-
Sjukt, sjukt, sjukt. Vad är det som gör att folk hellre ligger på mage och blir manglade istället för att stå på fossingarna?
-
@Blackadder 420657 wrote:
Just den här färgkombinationen finns endast i tre exemplar i Sverige.
Äsch då, vi som kört Naish ett tag är rätt vana vid att ha ”unika” färgkombinationer. Bara för att Cabs kört på fantasifulla färgerna blått, rött och gult är det ju ingen revolution bara för att de råkat köra lite albino =)
Gonzo, hojta innan ni drar till Verde så ska jag truga på dig en guidebok. Har ni varit hos sköna flintskallen vid masthugget och kirrat visum? Åh vilka stjärtar ni är, jag vill med. När dras det?
Baldrick – drink my urine
-
@Haze 420492 wrote:
Han var i Läjet.. Passerade ner där på vägen hem… Lämnade du min drake till OSkar?
Nej, jag hängde den på en stolpe i Viken. =)
Tack för lånet. -
Lite OT men – var körde du Nicco?
-
”PARASKIFLEX 100%… INVENTED, DEVELOPPED, MANUFACTURED IN CANADA”
Haha, no shit!?
http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_legalization_in_CanadaJag gillar verkligen att bommen är så fet att han måste hålla den som en gitarr.
-
Chrille, hade du packat dig upp till Gbg för spritfest hade du fått festa med Rusiak, ett Svin och en Cheriff (se nedan), du hade fått en überbakfylla och du hade fått surf. Det brallade på bra idag i Päronviken så jag körde med fint tryck i nian.
-
Går det inte att göra någon form av fullösning med iframes?
-
I have an old table at home that’s heading for a dumpster. Perhaps you could cut off its legs and make it rideable. It is made from dark Indian wood – reeeally exotic. =)
-
@skotten 420200 wrote:
Surra, stop picking on everything I say, I was not mocking, I was trying to paint a picture of some newbie getting pulled around by a hUUUge ass kite hehehehe…
Sorry mate. And it’s not Surra, it’s Sourra 😉
-
Conny, du kanske skulle lägga till en funktion så man kan rapportera oseriösa spots. Jag tycker det är synd om ett sådant här potent spotkort ska lusas ned med skämtspots.