sourra
Forumsvar skapade
-
Det har gått hydrofoilbåtar mellan de grekiska öarna i sen början på åttiotalet så helt nytt är det inte. Men ack så fräckt.
-
Det är inget grönt monster. Det är ”Bubbles” från tidernas bästa mockumentary – ”Trailer Park Boys”. Det är från avsnittet när han är utklädd till Green Bastard efter att hans polare har byggt en wrestlingring åt honom.
Mitt gnäll får bli att det är tråkigt att folk i sverige inte fattar hur bra serien är. Det tar några avsnitt att komma in i det men sen blir det bara bättre för att eskalera i säsong sju då de ska smuggla gräs från kanada till usa med en modelljärnväg som de stulit från Patrick Swayze. Säsongerna är 6-7 20-minutersavsnitt så det är ingen Lost-härdning. Svag för tryck som jag är så byter jag tillbaka till Bubbles.
-
PRO Engineer och Solid Works tycker jag är ok att använda. Finns att hämta i bukten har jag för mig.
-
No need for mockery. I watched Tobas riding his Venom in Åre last easter and it looked awsome.
-
Undrar just när smultronställena kommer stryka med? :/ Det känns som att secret spots går en säker död till mötes, på gott och ont.
-
-
Hehe, ja nog fan flyger han alltid =)
Nåja, så blir det när kvällstidningarna får vara med och peta. -
Och jag fattar inte varför ni envisas med att kalla det ”boxing day” när slagsmålen lyser med sin frånvaro.
-
Inte ens vindsurfarna tycker att det verkar stämma. Men vem kom fram till att det var 11 meter?
-
@jonaish 419705 wrote:
Är kamera sönder lr?
Tror du? Jag har fått känslan av att kameran har funkat fint för att fota stilla motiv den senaste tiden.
-
@Haze 419575 wrote:
Jag ska ut och prova min 08 idag;)
Lite OT men – var har du tänkt att köra den? Blåser det?