sourra
Forumsvar skapade
-
Jo fenor ska det vara samma hålbild på oavsett märke. Jag har i alla fall kunnat byta friskt mellan Naish, Xelerator, Underground etc. etc.
-
@rusiak 419475 wrote:
Nu vänder vi den negativa energin till ngt positivt! Snart helg o då får man dricka sprit o svina.
Ja i helgen får man svina. Med eller utan Svin (han var utanför mitt hus idag men som tur är besudlade han inte insidan).
Ska man klaga lite också? Det är tre dagar till helg! Det SUGER! Jag har sålt alla mina kites. Det SUGER också. Hade de inte blivit sålda hade det också SUGIT. Det här med att gnälla är ju lätt!
-
@hildingdude 419444 wrote:
aaron blev slagen av Ariel cornel kolla you tube. ariel gör in kiteloop dubbel spend pass
Åh fan, där ser man. Double spend pass brukar vara mitt visakort efter 2 promille på krogen. Är det ett trick också?
-
Japp, det är hemligheten bakom oss norrlänningars tråkiga sexliv. Vi tar ut extasen på tefatsåkning istället.
-
Man får kämpa lite för att hålla höjd men det är lättare än med stjärtlapp :santa:
-
Krävdes det mycket hasslande innan du fick bindningarna att sitta på Thornplankan?
-
@Gadget 419272 wrote:
En liten parentes ang. rostfria skruvar är att det finns många olika kvaliteter!
Det borde bli ganska mycket större belastning på bindningar.Har för mig att A4 80 är den bästa kvaliteten! :confused2:
Googling ger: A4 80 har en sträckgräns på 600N/mm2 och en brottgräns på 800N/mm2 (minimivärden). M6 har en spänningsupptagande area på 20 mm2 vilket gör att varje skruv pallar… skitmycket. Känns som att det är nåt annat som går sönder före skruven.
-
Ibland muckar det lite med bilderna. Jag ska testa lägga upp nåt.
Hmm, nope. Funkar inte. Be en bön till Steffo.
-
sourra
Medlem29 september, 2007 vid 23:59 som svar på: Apelviken; mkt vind, sneda horisonter o hundar@_Sofia_ 418938 wrote:
Kan ju säga att måndag gäller stenhårt! =P
Är det någon go prognos för måndag?
-
-
@Arild 418771 wrote:
Fin dag. jag rastade min 7a helix mellan 10-13tiden utan att dra knät urled. Vad hittade du på?
Gött att knät håller. Skynda långsamt med det bara. Själv satt jag ute hos en stor västsvensk kullagertillverkare och tittade på trädtopparna som svajjade utanför. Exjobb… kul…