Forumsvar skapade

Sida 162 av 278
  • svenne

svenne

Medlem
    5 augusti, 2008 vid 17:08 som svar på: Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

Alltså, Peter, jag måste ge en recension.
    Det må så vara att Calle Nyberg gör sjukt fräcka filmer med supervass skärpa och så vidare. Men de är onåbara – hur många får chansen att bränna jorden runt och leva lyx på masthöga varje dag, om de så klarar av masthögt ens en dag?
    Dina filmer, levererar så förbannat mycket lifestyle och skön det-är-så-här-det-ska-vara-känsla så håret reser sig av stoke! Jag har sett rullen tre gånger i rad och kan lätt se den några gånger till. Du ska ha så sjukt j**la mycket cred för att lyckas fånga en grym känsla!

Och till er som inte sett hela eftertexten, se om igen. Frasses revenge är så äckligt mycket cohones!

Den här rullen får fem fotstroppar av fem möjliga.

• svenne

svenne

Medlem
    5 augusti, 2008 vid 16:08 som svar på: egen kolmast

Ah, kul artikel. Laminera med tryckblåsa är lite pill men inte omöjligt, jag har har bland annat byggt gennakerpekar med tryckning. Våra master är rullade med hög dragspänning, och med tanke på hur mycket tid och kladd det går åt och hur lite de faktiskt kostar är det inte värt det. Dessutom är det mycket flex som ska vara på rätt ställe.

• svenne

svenne

Medlem
    4 augusti, 2008 vid 16:20 som svar på: Dräkt inför hösten: våtdräkt/semidry/torrdräkt

Jag har en Ascan Icehawk som jag har använt när det har varit minusgrader i luften och väldigt nära nollan i vattnet. Förvånansvärt smidig för att vara en så tjock dräkt och det enda extra jag har i det värsta kallvädret är en tunn neoprentröja med luva på.

• svenne

svenne

Medlem
    4 augusti, 2008 vid 16:13 som svar på: vågbräda köpes på rullsand!!

Har du kört sönder?..
    Jag funderar på att dra upp och kan kanske få med mig en bräda som är på 90-95. Men om du får tag på någon som har en bräda så kan jag nog ta med den.

–S

• svenne

svenne

Medlem
    4 augusti, 2008 vid 08:19 som svar på: San Francisco – tips?

Det kan vara ordentligt strömt runt bron, och utanför stranden på utsidan är det ingen lek vad strömt det kan vara. Valar finns det, haj också, men som vanligt är det inte dem du ska oroa dig för. Det du ska oroa dig mest för är fartygen.

• svenne

svenne

Medlem
    3 augusti, 2008 vid 14:35 som svar på: Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

Riktigt j**la störtskön rulle!

• svenne

svenne

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 11:03 som svar på: Surfare i Sandhamn 29/7

App app app…
    Det finns flera som kör där ute. En gammal kollega har hus på ön och hans grannar freerajdar lite titt som tätt på sydsidan. De har utan tvekan Stockholms jämnaste vindar i alla fall.

• svenne

svenne

Medlem
    24 juli, 2008 vid 17:42 som svar på: Göteborg – Stockholm närmsta tiden?

Jag åker till Gbg på söndag och tillbaka till Sthlm nästa helg.

• svenne

svenne

Medlem
    24 juli, 2008 vid 17:39 som svar på: laga cross…skada

Beror väl på hur seriös du vill vara, men jag har bara 2K-lackat någon enstaka lagning.

• svenne

svenne

Medlem
    23 juli, 2008 vid 15:42 som svar på: Motortemp T4?

100 grader är inget problem utan snarare normalt om du har blandat rätt mängd glykol, det är inte något precisionsintrument direkt så räkna med +-5 grader i alla fall. Dessutom om tempen står stabilt är det inget att oroa sig för. Går fläkten i gång om du står still? Gör den det så är det lugnt.
    Gå över alla slangklämmor och kablar (krympslang och tejp om det är skavsår eller slitet), det är en billig strulförsäkring.

Jag antar att du har bytt olja och filter…

• svenne

svenne

Medlem
    23 juli, 2008 vid 11:43 som svar på: Inreda buss

Snyggt Ola! Släng på lite lack på sågytorna så att inte plyfaskivorna drar åt sig vatten om det blir blött. Dessutom kommer det se ut som att du har köpt hela bygget. 🙂
    Du vet att lim fäster dåligt på plyfa? Tänkte på om du ska laminera på den röda ytan.

• Vänta inte på vind, ut och nöt så fort du hinner oavsett vind!

• svenne

svenne

Medlem
    22 juli, 2008 vid 20:24 som svar på: Alla de nya sjuka tricken
    Diil;484354 wrote:
    Apropå kooky, vad kallas bakloopsvarianten (?) som pressas igenom näst först och sist i första filmen? Den är skruvad den!

Du menar kono?

• svenne

svenne

Medlem
    21 juli, 2008 vid 19:08 som svar på: Alla de nya sjuka tricken
    callep;484246 wrote:
    känns inte som om du har så bra koll.

Det här var ett av årets roligaste inlägg!
    Synd bara att Callep inte förstår varför. 😀
    (typ, vem är det som gör vad en kall dag i februari…)

Mycket snurrar blir det, jag kan nog inte ens namnen på en fjärdedel, så jag sällar mig också till Dudes intryck. Men jag kan hålla med om att det börjar bli riktigt radikalt, det är några brutala air-grejer med i klippen och flakorna är så sjukt lodräta!
    Samma i det här klippet. Men som Dude säger – det tar stopp rätt ofta…

• svenne

svenne

Medlem
    21 juli, 2008 vid 12:49 som svar på: Windsurfing roligare efter man har planat?????

Är det ingen som fattar att det är idogt med troll?
    Mata inte djuren!

Sida 162 av 278
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA