svenne
Forumsvar skapade
-
Najs att Ola plockas upp.
Om inte annat så kan jag plocka upp dig vid 12-rycket, you got the number… -
Jag har väst med luva från surfspot.se (den som kallas ”shorty”), riktigt trevlig.
-
Spray;439253 wrote:Okey fina bilder du har där! Det är nämligen så att jag funderar på en 40D, är det ett hus som skulle duga åt lite windsurfing foto?
Problemet är inte kameran, utan dina begräsningar. Lite som att köpa en Porsche för att åka till brevlådan… 😉
Kan mina polare använda 40:an för hardcore yrkesbruk, så kan nog du också. -
Koa;439031 wrote:
Har skickat information till kommunen också.
-
Länstyrelsen har ingenting med skyltarna att göra och de kommer att gå vidare med ärendet.
-
Två av varje, totalt fyra skyltar.
-
Koa;438632 wrote:Var skylten hemmasnickrad eller ”Statlig/ Kommun” tillverkad?
Skyltarna är tryckta, men lär inte komma från något statligt verk. De är dessutom uppsatta på träskiva med golvlist…
Kan slänga upp en bild på dem ikväll. -
Den här gillar jag som f*n, med fel vitbalans. Blir skönt abstrakt!
[img]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=32254&d=1200338272[/img] -
Allt från 1,1 till 1,5 liter milen. Billig å billig, beror på vad det är som måste lagas och det behövs alltid nånstans. Det är nog -77 som gäller om den ska vara skattefri i år (äldre än 30 år).
-
Ah! Han fick en våg till slut, den stackarn!
Den mest actionfyllda bilden jag tog idag var väl… …typ… …eeh… …den här. 😀 -
Jag var ute en sväng och kollade läget. Dunderväder men lite knapert med vind på e.m. Du hade nog haft kul med SUP:en i alla fall. 🙂
Well, get the fact: Måste skaffa större grejjer…
-
dubsmith;438315 wrote:http://www.youtube.com/watch?v=hOl_1S10jTk teslamotors
jag skaffar en direkt när de har gjort dem lite mer praktiska.
När priset och säkerheten är ok så kommer nog folk haka på. Bara Slatan och Lommemannen kör sådana så följer mängden med.
Mvh
Favorit i repris: http://www.pmlflightlink.com/archive/news_mini.html
Går att hänga på vilket chassi som helst, tex Volvos el-proto är PML-bestyckad. Jag frågade i höstas om det går att köpa delarna, men de vill inte släppa det på marknaden utan vill vidareutveckla med biltillverkarna. Hade varit j**ligt koolt att hänga på såna där på folkabussen… -
Jag tror att Chris har lite sämre prylar i lagunen, men förra året var det sprillans utrustning vid Devils. Jag tror ändå att det är jämnt upp vilket man åker till, i slutänden sitter alla på samma pub ändå. 🙂
Undrar om de där grabbarna fick fart på det gamla Happy-surfcentret (ligger mellan Devils och Mistral), när jag var nere i våras hade deras första kunder kommit och all utrustning låg i Athens hamn. Kul…
-
blueride;438011 wrote:Lagar man brädor åt andra är det så klart svårt och veta vikten innan brädan tog in vatten och det är ju liksom inte riktigt lika intressant och få brädan helt torr heller..då räcker det med blir tillräckligt bra.
/marcus
Eeh… Menar du att det är okej att skita i vatten bara för att man lagar åt andra?..