Forumsvar skapade

Sida 208 av 278
  • svenne

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 20:42 som svar på: Hej då nu drar vi…

Be Chris eller Raoul att förklara vägen till haket i Pigadia som gör ”Ufo”. 🙂
    Och se upp för fulla tyskar som kör hem på natten…

• svenne

Medlem
    27 juli, 2007 vid 23:14 som svar på: Seglen alltid riggade?

Näe, ingen större fara. Släpp på ned och uthal om du är orolig. Surfcentra har alltid seglen hänger på fullt spett hela säsongen, och de masterna klarar sig.

• svenne

Medlem
    26 juli, 2007 vid 20:27 som svar på: Bästa paketerbjudandet just nu? (ej annons)
  • svenne

Medlem
    26 juli, 2007 vid 13:45 som svar på: Blev av med prylarna..

Det här är lågt. Lägre än Glocalnet faktiskt.

• svenne

Medlem
    24 juli, 2007 vid 19:13 som svar på: Skåne-Stockholm eller Stockholm-Skåne

Det blir inget Skåne för min del.

• svenne

Medlem
    24 juli, 2007 vid 10:46 som svar på: Skåne-Stockholm eller Stockholm-Skåne

Eeeeventuellt Skåne-Sthlm innan veckan är slut.

• svenne

Medlem
    24 juli, 2007 vid 06:24 som svar på: Carbon Art
    Petter;399607 wrote:
    …man kan med gott samvete kliva av prylhysterien 🙂

Men det här om något är väl prylhysteri?.. 😉

• svenne

Medlem
    20 juli, 2007 vid 20:53 som svar på: Bästa gluggen för surf!?
    Bjornen;398950 wrote:
    Räcker ett Canon EF 75-300/4-5,6 III USM för mig eller ska jag spara pengar och köpa något bättre objektiv. Är det värt att köpa ett bättre för mig som nybörjare ? :confused2:

//Björn

Det är inget fel på den linsen, det är snarare du som är begränsningen.
    Jösses vilken prylfixering det är, det blir inte bättre om ni sitter å tjatar specar. Ut å fota istället.

• svenne

Medlem
    20 juli, 2007 vid 10:41 som svar på: voblande bräda

Testa med en fena runt 35 centimeter, eller använd större segel. Om det är den bräda jag tror att det är så är det ganska högt ”segelregister”, typ 7-9 kvadrat.

• svenne

Medlem
    20 juli, 2007 vid 10:31 som svar på: Var är windsurfingen bäst vintertid??
  • svenne

Medlem
    19 juli, 2007 vid 21:03 som svar på: onsdag sthlm
    getwet;397945 wrote:
    Vi tackar så mycket för din välvilja att vara upptagen en så episk dag som morgondagen kommer att bli så att vi andra får segla……Tack Svenne!:wink:

Visst sörru, utomhusteater med Mälaren 50 meter bort. Vattnet var helt vitt. Å där satt jag och låtsades kultiverad…

• svenne

Medlem
    18 juli, 2007 vid 13:42 som svar på: Vindätare

Finns det någon med uppkoppling i närheten av spot:en så löser det hur mycket som helst, till exempel herr Luthor.
    En disklös Linux-burk som ligger och lyssnar på ett seriellt interface och trycker upp information till en väderwebb är inte svårt att knacka ihop för en intresserad, går några ihop och delar på vindmätaren så är det inte långt från en riktigt vass hemmakokad hemsida (reklamfinansierat, kanske?). Kan man dessutom klona burken och göra samma uppsättning på andra ställen så…

Problemet med spot:ar som inte har någon vänligt sinnad själ i närheten är värre. Allt går att lösa, men det är frågan om hur mycket tid och pengar man vill lägga ner.

–S

• svenne

Medlem
    18 juli, 2007 vid 12:03 som svar på: Hjälp med fotstroppar

Långt in.

• svenne

Medlem
    17 juli, 2007 vid 22:05 som svar på: Volkswagen Transporter 2,5 alt surfbuss

Min förra (kort T4 2,5TDI automat -02) drog 0,7 på motorväg med 700 kilo packning. 🙂

Håller med Inge, de är ekonomiska för att vara så stora.

• svenne

Medlem
    17 juli, 2007 vid 18:11 som svar på: surfarkompis?

Var i Stockholm finns du?

Akta dig för Surfslusken bara, han är ovanligt [äsch, jag censurerade mig själv, det kommer ändå bara att missförstås…].

Sida 208 av 278
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA