yann
Forumsvar skapade
-
@rusiak 356700 wrote:
Det hade räckt…och blivit över 😉 Kör ni imon/mån??
Jag får se, funderar på det. Blir alltid så sleten efter att jag kajtat. Lite trist att skaffa sig bakfylleliknande symptom redan innan festen…
-
Alex, kan det mycket väl ha varit. Vi var nästan hela vägen ner men vände efter att vi pratat med Virena… Hade inget mindre än en 9:a 🙁
-
Jag hade iofs kunnat tänka mig Olofsbo. Jag har ju inte vart där en enda gång den här säsongen så det är kanske dags nu i elfte timmen 🙂 Torkel är ju ofta lite byigt och skumt…
-
Jag är på!
-
Mycket intressant!… men när kommer de första bilderna på bomlösningen på Instinct 2007? :rolleyes:
-
Är det verkligen ingen nätsajt som har några på lager? Du kan ju maila och fråga dessa t.ex:
http://www.kiteworld.net/wetsuits/ripcurl-wetsuit-accessories.php -
Sorry sourra! Jag har redan lovat bort den ena huvan till en kompis och den andra är min flickväns…. Vet inte hur jag skall göra med min huva. Om jag ska ha en dräkt med batwing så vill ja ju ha kvar huvan. H-Bomben verkar ju rätt festlig om man kan ersätta 6/4an helt å hållet. Men som sagt, en kompis har redan första tjing på att köpa den om jag ska sälja…
-
Synd bara att dom satt fickorna för batterierna vid njurarna. Kan nog bli obekvämt med selen över.
-
Vågar inte lämna brädan i bilen, men ibland gör jag det ändå men absolut inte efter att det blivit mörkt. Mycket löst folk här på Torpavallen du vet :crazy:
Barfota på jobbet var mer menat på skoj. För mycket kostymer här…
-
Det här har varit på tapeten ett antal gånger tidigare.
http://www.surfzone.se/forum/search.php?searchid=85728 -
Hmm, undrar vad dom säger på jobbet om jag kommer dit barfota… Dom tittar redan lite underligt när man kommer med en bräda under armen på morgonen 🙂
-
Reefies skyddar nog inte så bra mot sjöborrar om man får en direktträff utan gör det bara lite lättare att gå och sätta ner fötterna på död korall och lavasten. Själv tänkte jag börja gå barfota f.o.m. mars och bygga upp lite elefanthud. Då man slipper använda dom 🙂
-
Vackert!
Bra storlek på denna ju!

-
Ser ut som om kitesen finns i rött, blått och orange. Gäller detta alla modeller? Kan man inte custombeställa gröna eller svarta?