Forumsvar skapade

Sida 109 av 125
  • yann

yann

Medlem
    30 december, 2006 vid 23:28 som svar på: ser ut att kunna bli torkelstorp imorgon!

@rusiak 356700 wrote:

Det hade räckt…och blivit över 😉 Kör ni imon/mån??

Jag får se, funderar på det. Blir alltid så sleten efter att jag kajtat. Lite trist att skaffa sig bakfylleliknande symptom redan innan festen…

• yann

yann

Medlem
    30 december, 2006 vid 20:39 som svar på: ser ut att kunna bli torkelstorp imorgon!

Alex, kan det mycket väl ha varit. Vi var nästan hela vägen ner men vände efter att vi pratat med Virena… Hade inget mindre än en 9:a 🙁

• yann

yann

Medlem
    29 december, 2006 vid 12:28 som svar på: ser ut att kunna bli torkelstorp imorgon!

Jag hade iofs kunnat tänka mig Olofsbo. Jag har ju inte vart där en enda gång den här säsongen så det är kanske dags nu i elfte timmen 🙂 Torkel är ju ofta lite byigt och skumt…

• yann

yann

Medlem
    29 december, 2006 vid 11:47 som svar på: ser ut att kunna bli torkelstorp imorgon!

Jag är på!

• yann

yann

Medlem
    28 december, 2006 vid 17:43 som svar på: Fabrikstur från Ozones fabrik

Mycket intressant!… men när kommer de första bilderna på bomlösningen på Instinct 2007? :rolleyes:

• yann

yann

Medlem
    14 december, 2006 vid 14:42 som svar på: rip curls nya våtdräkt

Är det verkligen ingen nätsajt som har några på lager? Du kan ju maila och fråga dessa t.ex:
    http://www.kiteworld.net/wetsuits/ripcurl-wetsuit-accessories.php

• yann

yann

Medlem
    14 december, 2006 vid 12:46 som svar på: rip curls nya våtdräkt

Sorry sourra! Jag har redan lovat bort den ena huvan till en kompis och den andra är min flickväns…. Vet inte hur jag skall göra med min huva. Om jag ska ha en dräkt med batwing så vill ja ju ha kvar huvan. H-Bomben verkar ju rätt festlig om man kan ersätta 6/4an helt å hållet. Men som sagt, en kompis har redan första tjing på att köpa den om jag ska sälja…

• yann

yann

Medlem
    13 december, 2006 vid 23:34 som svar på: rip curls nya våtdräkt

Synd bara att dom satt fickorna för batterierna vid njurarna. Kan nog bli obekvämt med selen över.

• yann

yann

Medlem
    13 december, 2006 vid 09:25 som svar på: surf i marocko agadir?

Vågar inte lämna brädan i bilen, men ibland gör jag det ändå men absolut inte efter att det blivit mörkt. Mycket löst folk här på Torpavallen du vet :crazy:

Barfota på jobbet var mer menat på skoj. För mycket kostymer här…

• yann

yann

Medlem
    12 december, 2006 vid 16:05 som svar på: Surf i Thailand??

Det här har varit på tapeten ett antal gånger tidigare.
    http://www.surfzone.se/forum/search.php?searchid=85728

• yann

yann

Medlem
    11 december, 2006 vid 15:38 som svar på: surf i marocko agadir?

Hmm, undrar vad dom säger på jobbet om jag kommer dit barfota… Dom tittar redan lite underligt när man kommer med en bräda under armen på morgonen 🙂

• yann

yann

Medlem
    9 december, 2006 vid 20:03 som svar på: surf i marocko agadir?

Reefies skyddar nog inte så bra mot sjöborrar om man får en direktträff utan gör det bara lite lättare att gå och sätta ner fötterna på död korall och lavasten. Själv tänkte jag börja gå barfota f.o.m. mars och bygga upp lite elefanthud. Då man slipper använda dom 🙂

• yann

yann

Medlem
    4 december, 2006 vid 10:25 som svar på: sköna vågor i halmstad

Vackert!

Bra storlek på denna ju!
    DSC_8806.jpg

• yann

yann

Medlem
    3 december, 2006 vid 20:25 som svar på: testing

test….

• yann

yann

Medlem
    1 december, 2006 vid 09:01 som svar på: Förhandsinfo – Ozone Instinct 07

Ser ut som om kitesen finns i rött, blått och orange. Gäller detta alla modeller? Kan man inte custombeställa gröna eller svarta?

Sida 109 av 125
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA