yann
Forumsvar skapade
-
Om ni ska beställa full deck pad så är jag också intresserad.
-
Den där ser ju ut som en vanlig pad till vågsurfbrädor. I så fall är det ju bara att knata in i vilken surfaffär som helest och köpa. Själv skulle jag vilja ha ett full deck grip på mina sverige-vågbrädor så man slipper vax helt och hållet. Man har ju ändå alltid våtdräkt på sig så man behöver inte oroa sig för rash.
Problemet med vax när man kitear är att man nöter ut det så fort. Jag tycker bara man har bra grepp den första halvtimman innan man får gå in och lägga på mer.
Fördelen med riktiga kite-pads under fötterna är ju att du får lite go stötdämpning. Det är ju tyvärr ofta rätt choppigt här hemma…
http://www.surfinside.com/SurfShop/default.aspx?ProductID=90
-
Smart trick att pumpa 7orna! Vi satt och glodde på er och trode vi skulle vara överriggade med våra 9or 🙂
-
Alla har ju självklart samma rätt till vågorna. Bara ni har koll så det inte händer någon olycka. Jag tyckte själv det var lite lurigt att se alla windsurfare som låg och guppade i A-bay idag.
-
Set ju gött ut men blir det inte lite väl trångt med två kites där? Det skvallras att vågsurfarna inte var så nöjda med att ni körde där förresten.
-
Grym dag! Bra tryck! En prutt och man lyfte 3 meter. Är det där Nic? Tycker jag känner igen posen och depowerstrapen. Har du några fler bilder?
-
Det får man ju hoppas att dom har tänkt på.
-
Jag flyttar till Norrland! Tar ni emot mig med öppna armar?
-
Arild wrote:Har du planerat in någon resa i vinter?Nope, blir till att knega här hemma men till sommaren blir det nog Indo igen. Hade gärna sett ngt annat men det är svårt att motivera sig ekonomiskt när man får världsklassvågor så satans billigt!
-
Det är ju såna jag har, bra skit! Kolla med Nic! Det är någon i Mölndal som säljer dom…
-
Hörde att Thai har ändrat sin policy med surfprylar så kolla de senaste villkoren. En jag känner fick med sig sin surfbräda gratis till Indo pga detta. Var ska du?
-
-
Har en 1mm rashguard från RipCurl. Funkar grymt ovanpå våtdräkten för att värma lite extra och är skön att ha tidiga mornar och i solnedgången utomlands. Lätt värt pengarna!
-
Mat wrote:Var ska du idag Yann? Kommer vara i Lejet på em
/Mat
Jag, brorsan, Kelly (N00b) och Pierre kommer ner efter lunch nån gång. Siktar nog på Lejet om jag får bestämma!