Forumsvar skapade

Sida 112 av 125
  • yann

yann

Medlem
    7 november, 2006 vid 11:42 som svar på: Surf traction?

Om ni ska beställa full deck pad så är jag också intresserad.

• yann

yann

Medlem
    7 november, 2006 vid 08:48 som svar på: Surf traction?

Den där ser ju ut som en vanlig pad till vågsurfbrädor. I så fall är det ju bara att knata in i vilken surfaffär som helest och köpa. Själv skulle jag vilja ha ett full deck grip på mina sverige-vågbrädor så man slipper vax helt och hållet. Man har ju ändå alltid våtdräkt på sig så man behöver inte oroa sig för rash.

Problemet med vax när man kitear är att man nöter ut det så fort. Jag tycker bara man har bra grepp den första halvtimman innan man får gå in och lägga på mer.

Fördelen med riktiga kite-pads under fötterna är ju att du får lite go stötdämpning. Det är ju tyvärr ofta rätt choppigt här hemma…

http://www.surfinside.com/SurfShop/default.aspx?ProductID=90

• yann

yann

Medlem
    4 november, 2006 vid 20:37 som svar på: Apelviken lördag

Smart trick att pumpa 7orna! Vi satt och glodde på er och trode vi skulle vara överriggade med våra 9or 🙂

• yann

yann

Medlem
    4 november, 2006 vid 20:34 som svar på: Lite vågor i Varberg, K-style..

Alla har ju självklart samma rätt till vågorna. Bara ni har koll så det inte händer någon olycka. Jag tyckte själv det var lite lurigt att se alla windsurfare som låg och guppade i A-bay idag.

• yann

yann

Medlem
    4 november, 2006 vid 19:36 som svar på: Lite vågor i Varberg, K-style..

Set ju gött ut men blir det inte lite väl trångt med två kites där? Det skvallras att vågsurfarna inte var så nöjda med att ni körde där förresten.

• yann

yann

Medlem
    4 november, 2006 vid 19:25 som svar på: Novembersurf i Apelviken

Grym dag! Bra tryck! En prutt och man lyfte 3 meter. Är det där Nic? Tycker jag känner igen posen och depowerstrapen. Har du några fler bilder?

• yann

yann

Medlem
    2 november, 2006 vid 15:53 som svar på: En uppvärmd våtdräkt. Mmm, mysigt.

Det får man ju hoppas att dom har tänkt på.

• yann

yann

Medlem
    2 november, 2006 vid 08:02 som svar på: Bilder Rocky Point 06-11-01

Jag flyttar till Norrland! Tar ni emot mig med öppna armar?

• yann

yann

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 14:09 som svar på: Vilka flygbolag är bra???
    Arild wrote:
    Har du planerat in någon resa i vinter?Nope, blir till att knega här hemma men till sommaren blir det nog Indo igen. Hade gärna sett ngt annat men det är svårt att motivera sig ekonomiskt när man får världsklassvågor så satans billigt!
  • yann

yann

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 07:09 som svar på: Vem har LF Luxury Bindings i Sverige?

Det är ju såna jag har, bra skit! Kolla med Nic! Det är någon i Mölndal som säljer dom…

• yann

yann

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 11:45 som svar på: Vilka flygbolag är bra???

Hörde att Thai har ändrat sin policy med surfprylar så kolla de senaste villkoren. En jag känner fick med sig sin surfbräda gratis till Indo pga detta. Var ska du?

• yann

yann

Medlem
    5 oktober, 2006 vid 06:49 som svar på: Longboard/shortboard hybrid

I samband med att Fahlén Surfcenter demar 2007 års kite och vindsurfingprylar i helgen (8/10) så finns det även möjlighet att få testa Naish Custom Polyester 6’6” och en Naish Wood 9’1″ longboard. Hör av er till mig eller droppa in i butiken för att höra efter var vi håller hus.
    demodag_08_10.jpg

• yann

yann

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 10:15 som svar på: Varm Rashguard?

Har en 1mm rashguard från RipCurl. Funkar grymt ovanpå våtdräkten för att värma lite extra och är skön att ha tidiga mornar och i solnedgången utomlands. Lätt värt pengarna!

• yann

yann

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 09:46 som svar på: HöstREA Ozone Instinct
    Mat wrote:
    Var ska du idag Yann? Kommer vara i Lejet på em

/Mat
    Jag, brorsan, Kelly (N00b) och Pierre kommer ner efter lunch nån gång. Siktar nog på Lejet om jag får bestämma!

• yann

yann

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 05:59 som svar på: HöstREA Ozone Instinct

Tjusigt, ska testas idag!

Sida 112 av 125
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA