Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fars dag – Torö!!

  • nachoman

    Medlem
    11 november, 2013 vid 21:21

    Shit vilken nice film du fått ihop med skön 80-talskänsla i både effekter och Eurythmicsinspirerad musik. Borde ligga en klistrad Torötråd där ni som kan läsa proggarna ger ett GO när det dagas. Sweet helt enkelt

  • schnitzler

    Medlem
    11 november, 2013 vid 21:34

    Underbart vilket stoke ni levererar! Visst, stoke finns här på västkusten – men det är ingenting mot vad man upplevde innan man flyttade från sthlm!

  • ola-h

    Medlem
    11 november, 2013 vid 21:53

    Wow. Snyggt som katten. Vilken känsla.

  • dr-masse

    Medlem
    11 november, 2013 vid 22:49

    Uj, vad fint. En dag som att minnas, nu med en film som gör den rättvisa, grymt!

  • jesper-b

    Medlem
    12 november, 2013 vid 10:43

    Ja det var då ända in i helvete. Inte nog med att alla rippar som tokar, ALLA! Tomas enhandstrixande mitt i powerful skum. Olas timing och sköna runda carviga toppsvängar, Poppes kompromisslösa läppträffar, Phillipos inledande bottomturn är såååååå skön, verkligen faller ner och får speeeeeeed i/av en powerful Torövåg. Bosso, Dude… jag kan ju inte sitta och rabbla alla här, men alla rippar sjukt skönt med sina egna stilar.

    Också Fredriks vältimade läppträff med logiskt efterföljande air som inte enbart fick lite höjd, den var liksom en förlängning av vågens läpp och landar så där surfigt skönt med fart och kontroll precis där man vill ha den just framför vågen där det fortfarande finns lite yta och kraft.

    Nu har Challis dessutom gått och blivit rena Bergman vad gäller filmmakeri. Vad går du på egentligen? Du rippar hårdare än någonsin och hinner göra sjukt fina filmer samtidigt?!

    Jag blir helt matt, måste lugna ner mig, en kaffe, lite tentarättning, en sup… hur ser proggen ut för i morrn?

    /JB

  • challgren

    Medlem
    12 november, 2013 vid 11:18

    Jag går på STOKE – The Ultimate Rush!!

    Tack för värmande ord!

    Imorgon smäller det kanske igen!

  • challgren

    Medlem
    12 november, 2013 vid 16:42

    Filmade och fotade en del till en början men Philippos lyckades fånga mig på en bildruta i alla fall!

    Tack för det!!

  • ola-h

    Medlem
    12 november, 2013 vid 18:45

    Mäktig dropin. Det ser så massivt ut. Snygg bild också Filip, med seglet där i förgrunden.

  • jesper-b

    Medlem
    12 november, 2013 vid 19:05

    Jag vet att jag kan dra iväg ibland, överdriva och så, MEN

    Det här är tamefaaan den bästa Toröbilden någonsin!

    Min tidigare absoluta favo Toröbild tog Johan Staaf med en enkel gammal mobil på Calle Nyberg i en tweakad air. På den såg man Calles spår på en perfekt liten Torövåg, sol och cross-off och så en riktigt fin version av Calles signature move.

    Men Filips bild är så rååååå. Torös power i en logo setvåg. Det där gröna lysande fantastiska vattnet i Torövågernas upp och framskjutande sektioner…. Också den där nyladdade superrippern Challis som carvar stenhårt – sätter hårt mot hårt. Sen sticker Fredriks rigg in lite grann och påminner oss om hans fina air. Så mycket som samverkar. Grattis och tack till alla involverade krafter!

    Filip säger att han har en massa fler bilder på Ola, Fredrik mfl… jag vet inte om jag pallar med det. Det blir för mycket, jag klarar inte mer upphetsning.

    /JB

  • pontusp

    Medlem
    12 november, 2013 vid 20:23

    Mer, mer, mer…
    Sprid stoken till Skåne 🙂

  • maca

    Medlem
    13 november, 2013 vid 11:30

    Helt galet!!!!
    Stoken bara fortsätter, denna gång på Ons dag – Torö!
    🙂 😉

  • wilund

    Medlem
    15 november, 2013 vid 16:31

    Är det någon mer som hoppas på att morgondagen kommer att leverera, eller är jag fel ute?

    /oscar

  • jesper-b

    Medlem
    15 november, 2013 vid 16:42

    Nejrå inte fel ute: Sol, sid-vind och kanske lite vågor… och garanterat ett gäng gummigubbar!

    Ses,

    JB

  • maca

    Medlem
    15 november, 2013 vid 20:27

    Dawn patrol – yet again 😉

  • petalz

    Medlem
    16 november, 2013 vid 08:09

    Efter att ha missat senaste veckorna pga alla möjliga skitursäkter så har jag en förmiddag till förfogande. Ställer jag klockan på halv sex , går upp, kollar Viva o ser 7m/s på Landsort, droppat hela natten, vafaan har de redan blåst över…ok skit i de då.

    Kollar igen vid frukost o ser V 13m/s men nu är tiden ute, hade jag bara hållit mig till planen så hade de varit perfekt tajming alltså :mad2:

    Hela säsongen 2013 har präglats av sånt här velande så jag får väl återigen vänta in bilderna istället o sura över min kassa disciplin.

    2014, då jävlar ska det satsas! Att bli äldre verkar ju knappast negativt i en gubbsport som denna iaf :laugh:

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fars dag – Torö!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.