Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

  • hakuna

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 16:06

    Gör en torrent på TPB? Snälla! 😉

  • Knatte

    Gäst
    1 augusti, 2008 vid 16:10

    Började bra och jag kollade på filmen, men efter typ 7 minuter så kraschade nedladdningen och visningen var slut :frown:
    Men jäkligt snygg filmat måste jag säga:smile:

  • rydstrom

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 17:08

    synd att det inte funkar att ladda ner den, trailern är ju sjukt snygg… precis som committed den först filmen…. sweeeet

  • rabbit

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 17:17

    @hakuna 486384 wrote:

    Gör en torrent på TPB? Snälla! 😉

    Jag lägger den på piratebay och postar en länk här så fort jag får hem den (om ingen annan hinner före)
    Just nu ser det mörkt ut när länken på sajten inte ändrats på tre timmar och apache servern fortfarande inte hittar den filen…

    -peace
    /r

    http://thepiratebay.org/tor/4323572

    här är en fungerande länk förresten, till nedladdningen med omslag på mistral.com:
    http://www.mistral.com/video/Mistral_Committed_Reloaded.zip
    (hade man tittat på urlen på en gång så hade man ju insett felet men man tror ju inte att dom är sååå klantiga…)

  • gurra1978

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 19:16

    Det blev ju hur bra som helst det där Peter. Vilken grym rulle du levererade. Sista delen med raplåt var ju skitbra. Nu blev man taggad att åka till Maui. Tack för en suverän film.

  • flikka

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 19:37

    Usch vad bra Peter! Man blir så seglingssugen och det är så snyggt!
    Hemskans snygg hemsida Mistral har lagt till med också, men den går trögt idag.

  • danneman

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 00:19

    fucking insane Peter inte illa att vara med på listan med filmer som kommer vara retro i framtiden asså fy fan va snyggt det blev. tack för insperationen .. du äger som vi säger här i Götet

  • perkele

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 05:46

    otroligt bra, världsklass
    tackar

    t

  • vinta_kestrel

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 08:46

    Det här var banne mig i klass med RIP, låt vara att RIP är en hel film. Men du är på god väg Peter! Marcilio’s varierade segling i vågorna fick mig att njuta varje sekund jämfört med traditionella vindsurfingfilmers upp/ner/upp/ner hela tiden. Det här var mer åt vågfilmshållet än många andra vindsurffilmer når till.
    Ska jag klaga på nåt (vilket man som varje svensk med självaktning måste 😉 ) så var det musikvariationen fram till Diony. Första låten i filmen satte temat och det var gött, men sen blev det lite för likt. Men Dionys kebba (snacka om 80/90-tals hiphop-look :))/bil/bling och lite passande skön musik fick filmen att lyfta igen. Och avslutningen höll sig på samma nivå.
    Släng in lite TSOOL nästa gång, pliiis 😉
    Fantastiskt bra! Man blir så jäkla avundsjuk. Både på dig som varit med dessa grymma grabbar och fantastiska ställen, dina kunskaper inom redigeringen/filmningen samt givetvis grabbarnas kunskaper. Man önskar man ens hade hälften. Eller en tiondel… Marcilios nohanded flaka(?) och dubbel framåt samt några av hans whateveritis i vågorna är ju så grymma (snabba/aggressiva)…
    Redan Committed var bra. Reloaded är bättre. Ser fram emot nästa… då en långfilm får vi hoppas 🙂

  • tim-eriksson

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 09:11

    Go Mistral or Go Kiting

    ^^

  • vinta_kestrel

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 09:29

    Ja den kommentaren var en höjdare!

    btw, eftersom ingen verkar ha laddat upp en torrent så har jag gjort det. http://www.mininova.org/get/1656649
    Tyvärr har jag bara 1Mbps upload, så de första personerna får vänta lite. Men det ska ju blåsa lite idag så låt era datorer vara på…

    Peter – du får hojta till om det är så att inte den ska seedas. I så fall får jag ta bort den.

  • basse

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 10:19

    Seeda nu då !!

  • ola_p

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 10:23

    Helt grymt galet tokigt råbra! Var längesen man såg nått som var i närheten av sån här standard! Big up!

  • matsb

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 10:37

    Nu har man tittat och verkligen dreglat över alla vackra moves, det var verkligen en stor och vacker film!

    Hoppas att man få se vackra produktioner från dig framöver…..något som du kanske vill ge oss en “hint” om…:smile: 😀

    – gillade scenen med inredningen av bussen det känner man igen
    – gillade sekvensen med shapern som la ut en massa punkter på blocket….inte riktigt som när en annan höftade…:grin:

    Ps viss skillnad från maui 1987 – men annars så är det samma våg och glädje

  • rabbit

    Medlem
    2 augusti, 2008 vid 10:53

    @Vinta_Kestrel 486551 wrote:

    Ja den kommentaren var en höjdare!

    btw, eftersom ingen verkar ha laddat upp en torrent så har jag gjort det. http://www.mininova.org/get/1656649
    Tyvärr har jag bara 1Mbps upload, så de första personerna får vänta lite. Men det ska ju blåsa lite idag så låt era datorer vara på…

    Peter – du får hojta till om det är så att inte den ska seedas. I så fall får jag ta bort den.

    Läs post nr #30 från igår kväll för både torrent och direktlänk till nedladdningen med omslaget ifrån mistral.com

    -peace
    /r

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film av Peter Committed Reloaded Trailer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.