Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kolla in Emmas surfblogg!!!!!!!!

  • bananen

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:05

    Tja, världen är inte vacker. Det räcker att titta på nedanstående screenshot av forumet här att fatta att tex dess grundare gärna står för kvinnoförnedring, bara det finns penagar att tjäna!

  • surfslusken

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:07

    Nu fattar ni att de inte e bara för surfingens skull man flyttat till Varberg!

  • tim-eriksson

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:07

    Emma ser ju bra ut… Att hon inte klär av sig lika mycket är ju hennes val. Jag skulle helt klart tycka om tjejen som är ute och rippar i shorts och lycra än i små tyg trasor… Sen att man kan klä av sig lite för att fotografera för surf tidningar och i promotion syfte tycker jag är okej. I vilken sport utnyttjar man inte snygga personer för att promota något?

    Jag kanske är lite bakom flötet nu… Men vad är problemet? Får tjejer som går omkring i små små tygstycken bättre sponsorer och mer pengar?….. Dvs får Emma sämre villkor än tjejen som är hatobjektet?

    Förstår mycket… men inte allt..

  • pure

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:11

    @bananen 520292 wrote:

    Tja, världen är inte vacker. Det räcker att titta på nedanstående screenshot av forumet här att fatta att tex dess grundare gärna står för kvinnoförnedring, bara det finns penagar att tjäna!

    Man kanske skall vända på det och tycka synd om alla män som har det så svårt att träffa kvinnor för att dom är för blyga eller fula eller inte har tillräckligt med pengar så att dom blir så desperata att dom klickar på såna banners. Hade det inte funnits en marknad så hade det inte funnits såna banners.

  • surfslusken

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:12

    @Tim.Eriksson 520295 wrote:

    Jag kanske är lite bakom flötet nu… Men vad är problemet? Får tjejer som går omkring i små små tygstycken bättre sponsorer och mer pengar?….. Dvs får Emma sämre villkor än tjejen som är hatobjektet?

    Förstår mycket… men inte allt..

    Hmmm…kan ju oxå bara av så att de är den veckan i månaden så att Emma lacka ur lite extra?

    (Fan! Ja kan bara inte låta bli, vilken pajas/crowd pleaser men e;) )

  • bananen

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:18

    Jaja, missförstå mig gärna. Tror ni på allvar att jag inte uppfattar verkligheten omkring mig? Jag tyckte bara att det var en smula komiskt att i samma ögonblick som jag postar i en tråd som handlar om, tja, just det, fula gubbar, så läser jag en annons riktad till… fula gubbar.

    For da record gillar jag åxå snygga babes. Surfar dom dessutom blir jag extra till mig och cirkulerar runt dem och bränner av de patetiskt få trick jag kan som en slags parningsritual.

  • danneman

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:28

    Jag kallar de diskriminering/avundsjuka! Kan det Möjligen vara den underbara bakdelen på Vicky Sanches Emma syftar på???

    http://www.vickysanchez360.com/Galeria/Accion/index.htm

    Jag har sagt det förut å säger det igen..
    För mycke tyg Emma! på med stringen. 😉

  • flikka

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:28

    Nytt inlägg på bloggen nu:
    http://www.barometern.se/blogg/surfbloggen/

    sen vill jag bara klargöra att tjejen inte är något hatobjekt, i alla fall inte från mig. Vi känner varandra och jag tycker att hon hade varit uppriktigt dum om hon inte tagit platsen som erbjöds, sponsring för tjejer är inte i närheten av den som killarna får så för guds skull tjejer använd naglar och armbågar att roffa åt er det ni kan få!
    MEN, jag kan ju tycka att beslutsfattarna skulle gett den till bästa kvinnan istället för den snyggaste. Bland killarna verkar det ju vara tävlingsresultat och/eller fetast moves på vattnet som gäller.

  • el_duderino

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:32

    @svennebanan 520289 wrote:

    Mupp står jag för. Men dude, nu har du varit mycket elakare än vad jag har varit.

    Ja, jag vet, men det var din smileys fel! det var en dryg smiley, inte som t.ex. denna: 😉

  • el_duderino

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:41

    Fakta är att män/killar är simpla varelser med massa (lite beroende av version etc) testo i kroppen som, hur mycket man än vill, inte alltid går att kontrollera så som det moderna samhället kräver/vill….

    Vafan, jag är högutbildad etc, men det hjälper inte.. ser jag en snygg brud i string så kan jag inte, hur mycket jag än tänker logiskt, låta bli att glo!

  • pure

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:56

    @bananen 520292 wrote:

    Tja, världen är inte vacker. Det räcker att titta på nedanstående screenshot av forumet här att fatta att tex dess grundare gärna står för kvinnoförnedring, bara det finns penagar att tjäna!

    Rätt komiskt iofs för här har dom fångat in både Män och Kvinnor i sin målgrupp i denna bannern 🙂

  • surfslusken

    Medlem
    9 december, 2008 vid 21:07

    Jag ställer gärna upp o vickar på stjärten o posar på stranden i en rulle me rippande tjejer!

  • surfslusken

    Medlem
    9 december, 2008 vid 21:11

    @DanneMan 520299 wrote:

    Jag kallar det avundsjuka! Kan det Möjligen vara den underbara bakdelen på Vicky Sanches Emma syftar på???

    http://www.vickysanchez360.com/Galeria/Accion/index.htm

    SÅÅÅÅ ska de se ut! Allvarligt, inte konstigt att hon får sponsorer!

  • danneman

    Medlem
    9 december, 2008 vid 21:23

    OK håll i hatten nu här kommer en redigerad bild på Emma.Kan det va den senaste trenden vem vet!
    Stringshortsen! Jag vet att Slusken redan börja Googla efter dem..

    bild borttagen Av Danneman

  • bananen

    Medlem
    9 december, 2008 vid 21:25
    pure;520307 wrote:
    Rätt komiskt iofs för här har dom fångat in både Män och Kvinnor i sin målgrupp i denna bannern 🙂

    Haha, double-trouble. Du menar inte bara att män är skurkar utan att kvinnor i allmänhet är för feta. Det blir nog guldstjärna i Emmas blog då!

Sida 2 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kolla in Emmas surfblogg!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.