Forumsvar skapade

Sida 146 av 251
  • getwet

getwet

Medlem
    2 januari, 2006 vid 14:10 som svar på: 40 knop nästa år?
    flensted wrote:
    xxxxxx::confused2: lider du av hangover!!!!!!!!!!! använd musen på smilies ej postikoner:confused2: yngre gubbe

Hej snorunge!
    Ja det led jag av…….använd musen på smilies ej postikoner? Vadå?
    Mina smilies finns med i rutan postikoner….ska dom finnas någonannan stans också eller? Dumsnut

• getwet

getwet

Medlem
    1 januari, 2006 vid 21:41 som svar på: 40 knop nästa år?

Kan någon förklara för mig, en gammal gubbe (ungefär lika duktig på det här som Surfan)hur i hel….. får man in dom däringa små dj…. gubbarna I TEXTEN!
    Dom hamnar bara utanför hela tiden där inte jag vill att dom ska vara, kolla här bara……….ja, nu sitter han här ovanför igen!

• getwet

getwet

Medlem
    1 januari, 2006 vid 21:37 som svar på: 40 knop nästa år?

Tjena min rockidol!

Planer finns faktiskt för Fuerte nu under våren. Vet några som åker runt påsk och tanken är väl att kanske komma dit vi den tiden. Funderade först på Egypten men efter lite forskning gick det bort……inget bra speedvatten tydligen.

Strand Horst är absolut med i 2006 års vägatlas……blir nog en tidig resa dit också, ska bara få reda på när det blir bra där. Ryktet säger att det ska växa sjögräs som tydligen ”dämpar” vattnet, det kanske inte finns tidigt på våren? Men det är inte som HP:s sjögräs, det här sitter tydligen kvar på botten och fungerar som någon slags dämpning som sagt var. Jag kanske är ute och cyklar nu men det är så jag uppfattat det.

• getwet

getwet

Medlem
    1 januari, 2006 vid 21:30 som svar på: 40 knop nästa år?
    Jester wrote:
    4 sekunder….

Även snabbare i den grenen….

• getwet

getwet

Medlem
    1 januari, 2006 vid 16:10 som svar på: 40 knop nästa år?
    flensted wrote:
    :santa:
    Mitt nyårslöfte är att vara snabbast i Sverige.:confused2:

Mitt nyårslöfte är att alltid vara snabbare än Flensted, I ALLT!

• getwet

getwet

Medlem
    1 januari, 2006 vid 16:08 som svar på: 40 knop nästa år?

Det kan det vara, det var ett par år sedan jag vär där och utrustningen var naturligtvis inte detsamma som idag. Tror också att brädan brädan var för stor för de farterna man fick upp där (90-92literRRD276), samt en ”aning” otränad försäsongsavslagenförstasegeldagarnatröttåkare. Kanske lite hangover också, kanske……..

• getwet

getwet

Medlem
    30 december, 2005 vid 19:33 som svar på: 40 knop nästa år?

Hej Jester!

Har seglat ett par ggr på Sotavento, just i speedrännan och kan väl egentligen inte riktigt jämföra eftersom man aldrig kört med GPS där. Det enda jag kan säga är att det gick fort som f.. och jag tror nog att det gick fortare än på TT, så kändes det iaf. Nu ska det väl också påpekas att när jag seglade på TT så blåste det inte lika mycket som på Sotavento. Sträckan blir dock kortare att åka på (i själva ”rännan”) och det går därför inte att satsa lika länge, vilket iofs inte gjorde något för min del eftersom det ofta slutade med ett kastfall (ibland lyfte grejerna från vattnet, ingen tailwalk utan dom bara lättade horisontellt, uppåt som en helikopter, skitskumt) Det kanske talar för att det gick fortare!
    Men kanske jag åker dit nu under vårkanten, och då lär GPS:en vara med…..

• getwet

getwet

Medlem
    30 december, 2005 vid 16:15 som svar på: Vilken GPS? Garmin eTrex Venture?

Har 201:an på armen.

• getwet

getwet

Medlem
    30 december, 2005 vid 16:13 som svar på: Ny RAMBO PRO rulle

Åh fan Rambo, är du med i PRO….?

• getwet

getwet

Medlem
    30 december, 2005 vid 15:45 som svar på: supporta gps-speedsurfing.com

Getwet 30euro inne nu!

• getwet

getwet

Medlem
    29 december, 2005 vid 17:07 som svar på: Segelstorlekar – en äkta vintertråd!

Promise Doktorn, lovar knipa!!!!

• getwet

getwet

Medlem
    29 december, 2005 vid 16:59 som svar på: Ny ersättare till GPS?

Hittade en notis idag om ”galileo” som troligen blir det nya GPS systemet som även kan mäta inomhus och en nogrannhet på en decimeter. Kanske felmätningar/missvisning i fart även blir minimala framöver, borde vara ett resultat av en nogrannhet på en decimeter.

• getwet

getwet

Medlem
    28 december, 2005 vid 18:53 som svar på: Ska en kitare bli först över 50knop?

Jag tror Flensted lider av scizzofreni…

• getwet

getwet

Medlem
    28 december, 2005 vid 18:50 som svar på: Ny ersättare till GPS?

Oki mannen, då fortsätter vi att speeda med nuvarande mätmaterial fram till 2010, full fart spar tid!

• getwet

getwet

Medlem
    28 december, 2005 vid 18:38 som svar på: Summering, Ranking 2005

Och då kan man också snabbt se var någonstans nästa års ”gemensamma” tävling ska gå. (hoppas att vi får till två ggr när vi kan träffas allihop och köra tillsammans…och kanske göra något annat osså….har väntat på träningsläger i multivitamindryck tillsammans med Speedjanne nu i TRE år)
    Listan säger sitt tydliga språk, TT och HP! Vore kanon om vi kunde ta HP på vårkanten med sjöbrisen, och TT till höstens lågtryck. Fan vad jag längtar redan!

Sida 146 av 251
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA