Forumsvar skapade

Sida 157 av 420
  • jester

jester

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 13:58 som svar på: Klocka upphittad i Apelviken

Är det en spiderman-klocka så är den sluskens. Ni vet en sån där som är 1.5 m lång o hängs på väggen

• jester

jester

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 11:29 som svar på: Vad innebär finanskrisen för vår sport?
    Surfjohan;508282 wrote:
    Mindre extrema grejer? HAHAHAHAHAHA! Din jävla tönt.. kan ingen banna dig på det här forumet nån gång? Mindre kona då menar du? För dom är ju fan ultraextrema om nåt.. och du är väl troligen högerextrem med tanke på din marknadsföringsstil..

GFYS!

Hade jag varit admin så hade du rykt direkt för detta inlägg.

Sällar mig till skaran som är mer trött på alla anti-kona inlägg.

• jester

jester

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 06:17 som svar på: Klädskandal i TT?

Gött, då vet vi hur det är! Alltid skönt med regler så man slipper tveka.. 🙂

• jester

jester

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 21:41 som svar på: för mjuk mast – hur illa ?

Seglen du nämner är ju prestanda-segel, och dom mår helt klart bäst av att ha rätt mast, och då inte bara rätt längd, utan även rätt fabrikat.

Dock vet jag att många Formula gubbar som körde NP valde Challengermaster när NP-masterna small av härom året. Så det omvända borde gå, kan man tycka. Men har inte provat.

• jester

jester

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 11:10 som svar på: Mode kan användas på många sätt

F-n va fin du e!

• jester

jester

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 09:38 som svar på: Tips på brädreparatörer i Sthlm?

Svenne här på konfen reparerar brädor i Tokholm: http://boardcorner.primenta.se/

• jester

jester

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 21:17 som svar på: Klädskandal i TT?

Jo, Gustav.. Jag har oxå shorts på mig när jag är på stranden och det är sommar o sol, men inte faen drar jag på mig ett par shorts ovanför mina jeans när det blir vinter…

• jester

jester

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 06:08 som svar på: Klädskandal i TT?

har inte förstått varför man skulle ha shorts utanför… känns som om det bara skulle kyla ner? slitaget som uppstår när man dras efter marken när man drakseglar har ju inte vi. dessutom ser det töntigt ut…

• jester

jester

Medlem
    11 oktober, 2008 vid 21:08 som svar på: Klädskandal i TT?

Lite cred eftersom han åtminstone försöker dölja händelsen…

• jester

jester

Medlem
    11 oktober, 2008 vid 10:56 som svar på: Hur många vindsurfande par finns i Sverige?

filipl: du är inte ensam om att tycka så… 🙂

• jester

jester

Medlem
    10 oktober, 2008 vid 20:18 som svar på: 52,86 knop med trimaran

Japp, kommer du för nära så siktar jag på gubben o gasar… 😀

• jester

jester

Medlem
    10 oktober, 2008 vid 20:12 som svar på: 52,86 knop med trimaran

Bara du håller dig på minst 100m avstånd… Känns säkrast så..

• jester

jester

Medlem
    10 oktober, 2008 vid 17:45 som svar på: 52,86 knop med trimaran
    Haze;507136 wrote:
    Ja bägge är ju långsammare 😉

Kunde inte låta bli när du lade upp den så….

Ouch!

Men än så länge har jag bara blivit frånkörd av drakar när jag lekt ubåt i TT… 🙂

• jester

jester

Medlem
    10 oktober, 2008 vid 17:43 som svar på: Vilka segelstorlekar gäller?

Joachim: Min bräda nedan, eller nåt liknande, samt en 5.8 och 6.6 hade du klarat dig fint på. Glöm inte att lägga in en 3-4 goa fenor i budgeten oxå.

• jester

jester

Medlem
    10 oktober, 2008 vid 14:11 som svar på: DM för Bic Techno 293 OD 13-14 Sept.

Svanvik: Är väl detta du efterfrågar: http://www.less.nu/default.asp?id=60&mnu=60

Sida 157 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA