jester
Forumsvar skapade
-
Den första och dom tre sista bilderna ser ut o vara från Fiskebäck
-
O nu väntar vi bara på mr Culing… 😀
-
Benke: har inte fått något mail av dig. Skicka igen! Culing måste skicka fil oxå
-
Nix. Känner mig inte helt kurant + att jag saknar bil för tillfället
-
Medhåll! Svettig, men stolt dag som Sveriges RTK.
Dom flesta har varit duktiga o skicka filer, men saknar några få…
-
Kommer ett par snabba tider från TT om en stund oxå.. Glöm nu inte att skicka filer så jag kan godkänna det ni lägger upp på GP3S.
-
h-ar för mig att jag lästa någonstans att trät i brädan drar åt sig lite vätska, men att det var fullt normalt. Hade en stor blaffa på min redan när den var ny
-
Tror inte Fisken har bättre förutsättningar för bättre tider än TT. Speciellt inte vid västlig vind.
Dessutom är målet för dom här lokala cuperna att alla med GPS, oavsett kunskap, skall kunna träffas o ha roligt. Och i den aspekten är TT överlägset.
Ha kul nu i morron, gubbs! Ge mig nu lite fina Pbn att granska!
-
Det där är nog ganska normalt på Starboard-brädorna. Min Hypersonic såg ut på samma sätt. Så länge det inte är mjukt, så är det ok. Men folk som haft lite fler stjärnbrädor vet säkert bättre.
-
Tror Klangen menar Tisdagen den 10/6… 😉
-
Var lite sjögräs i lördags, men Daniel körde rak fena utan större problem. En Ö-länning hade hävdat att det vore okörbart, dock… 😀
-
jester
Medlem6 juni, 2008 vid 17:10 som svar på: F2 Speed Challenge – Habo Ljung Grand Slam 6-8 JuniDagens rapport: Ingen vind…