Forumsvar skapade

Sida 193 av 420
  • jester

jester

Medlem
    5 juni, 2008 vid 16:59 som svar på: F2 Speed Challenge – Habo Ljung Grand Slam 6-8 Juni

”Det blir en dag på stranden”…

Får ju hoppas att det blir nån vind, men annars finns det ju en massa trevligt folk o snacka skit med. Daniel kommer dessutom bjuda på lite ”ögongodis”…

Syns där i morron!

• jester

jester

Medlem
    4 juni, 2008 vid 10:53 som svar på: Vilken GPS

Jona: Öhh… vet inte… kanske… 😀

• jester

jester

Medlem
    4 juni, 2008 vid 07:18 som svar på: Klagshamn 3/6

Eftersom Basic Rules #15 ser ut så här:

15. Location
    Always fill in the correct location where you have been speedsurfing. It is allowed to give a new spot a name when it is not yet marked at a map or known in the region. Secret spots are not allowed.

Så kan jag ju avslöja att han hoppade i vid Vikhög.

• jester

jester

Medlem
    4 juni, 2008 vid 06:25 som svar på: Valet av ny utrustning

Försöka duger… 🙂

Rent spontant känns det som det är en free-ride du är ute efter. Sedan kan du ju fundera på om du vill ha en som är lite åt fart-hållet eller en åt balett-hållet (freestyle, alltså)

• jester

jester

Medlem
    4 juni, 2008 vid 06:21 som svar på: Klagshamn 3/6

Uffe: Kul att du hittat ett nytt ställe! O fort gick det oxå…
    Sälviken ligger mellan Habo Ljung och Barsebäck.

Joth: snyggt jobbat på 1h!!

Deras PBn är granskade o godkända.

• jester

jester

Medlem
    4 juni, 2008 vid 05:13 som svar på: Klagshamn 3/6

Trevlig läsning det här:

• jester

jester

Medlem
    3 juni, 2008 vid 19:37 som svar på: Valet av ny utrustning

Häng på dig en GPS, och skaffa lite nya slalomprylar. Tokskoj!

• jester

jester

Medlem
    2 juni, 2008 vid 11:39 som svar på: Haga Park nästa vecka

Ahh.. där har vi alltså boven i dramat! 😀

• jester

jester

Medlem
    2 juni, 2008 vid 11:38 som svar på: Vilken GPS

Första punkten: Amaryllo GT11 eller GT31. Dessa har programvara som är specialgjord för speedsurfing.
    Andra punkten: inte dom jag nämde ovan…
    tredje punkten: Alla lite ”enklare” GPSer kräver en sk Aqua-pac, för att inte riskera läckage. Blir stort tryck på enheten vid exempelvis ett kastfall…

Jag skrev ihop, en liten guide om GPSer för speed/slalom-gänget. kolla här: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=57774

• jester

jester

Medlem
    2 juni, 2008 vid 11:34 som svar på: Hur små brädor kan man dra rigg på?

Tim: se till att brädan ligger plant i alla led när du drar rigg. 90% på framfoten låter lite tokigt… Gäller att balansera, helt enkelt.

• jester

jester

Medlem
    2 juni, 2008 vid 09:30 som svar på: Haga Park nästa vecka

Undras vart allt vatten tar vägen? För det var ganska ont om vatten i Klagshamn i helgen oxå… Ge oss tillbaka vårt vatten! 🙂

• jester

jester

Medlem
    31 maj, 2008 vid 19:58 som svar på: Bris i Klagshamn till helgen?!?

Japp, najs som fän! Synd bara att det inte blåste liiite mer… Tobhed: tack för frukosten!

• jester

jester

Medlem
    30 maj, 2008 vid 07:39 som svar på: Kan jag köpa segelnummer att klista i seglet?

Kolla med valfri segelbåt-tillbehörs-affär

• jester

jester

Medlem
    29 maj, 2008 vid 19:15 som svar på: SweSpeed SYD Cup -08

Jag har oxå sett Marcus fil, och average är 34.1. Om ni har problem med att tanka upp resultaten, så se till att slanga ner senaste versionen av GPSResults. (v5.47)

• jester

jester

Medlem
    29 maj, 2008 vid 11:30 som svar på: SweSpeed SYD Cup -08

Nej, nya användare är det inte jag som godkänner, utan det är holländarna som sköter den biten.. Vet man med sig att man skall posta sessions i framtiden, så bör man lägga upp sig redan nu.

Gissningsvis så har Marcus inte postat något, utan bara visat filen för Klang?

Sida 193 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA