jester
Forumsvar skapade
-
jester
Medlem5 juni, 2008 vid 16:59 som svar på: F2 Speed Challenge – Habo Ljung Grand Slam 6-8 Juni”Det blir en dag på stranden”…
Får ju hoppas att det blir nån vind, men annars finns det ju en massa trevligt folk o snacka skit med. Daniel kommer dessutom bjuda på lite ”ögongodis”…
Syns där i morron!
-
Eftersom Basic Rules #15 ser ut så här:
15. Location
Always fill in the correct location where you have been speedsurfing. It is allowed to give a new spot a name when it is not yet marked at a map or known in the region. Secret spots are not allowed.Så kan jag ju avslöja att han hoppade i vid Vikhög.
-
Försöka duger… 🙂
Rent spontant känns det som det är en free-ride du är ute efter. Sedan kan du ju fundera på om du vill ha en som är lite åt fart-hållet eller en åt balett-hållet (freestyle, alltså)
-
Uffe: Kul att du hittat ett nytt ställe! O fort gick det oxå…
Sälviken ligger mellan Habo Ljung och Barsebäck.Joth: snyggt jobbat på 1h!!
Deras PBn är granskade o godkända.
-
Häng på dig en GPS, och skaffa lite nya slalomprylar. Tokskoj!
-
Ahh.. där har vi alltså boven i dramat! 😀
-
Första punkten: Amaryllo GT11 eller GT31. Dessa har programvara som är specialgjord för speedsurfing.
Andra punkten: inte dom jag nämde ovan…
tredje punkten: Alla lite ”enklare” GPSer kräver en sk Aqua-pac, för att inte riskera läckage. Blir stort tryck på enheten vid exempelvis ett kastfall…Jag skrev ihop, en liten guide om GPSer för speed/slalom-gänget. kolla här: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=57774
-
Tim: se till att brädan ligger plant i alla led när du drar rigg. 90% på framfoten låter lite tokigt… Gäller att balansera, helt enkelt.
-
Undras vart allt vatten tar vägen? För det var ganska ont om vatten i Klagshamn i helgen oxå… Ge oss tillbaka vårt vatten! 🙂
-
Japp, najs som fän! Synd bara att det inte blåste liiite mer… Tobhed: tack för frukosten!
-
Kolla med valfri segelbåt-tillbehörs-affär
-
Jag har oxå sett Marcus fil, och average är 34.1. Om ni har problem med att tanka upp resultaten, så se till att slanga ner senaste versionen av GPSResults. (v5.47)
-
Nej, nya användare är det inte jag som godkänner, utan det är holländarna som sköter den biten.. Vet man med sig att man skall posta sessions i framtiden, så bör man lägga upp sig redan nu.
Gissningsvis så har Marcus inte postat något, utan bara visat filen för Klang?