milkman
Forumsvar skapade
-
BIC tillverkar surfbrädor. undrar ifall dom gjort samma analys??
-
Äh vafan.. han ville ju ha hjälp att hitta nått.. Uttryckligen, såklart jag svarar på det 🙂
Jag tycker det var bra hjälp: En 9:a komplett och sprillans ny, med garanti etc för 6800 är ju skitbilligt!Men våren nära?? .. Menar du allvar, jag MÅSTE flytta tror jag! Här är det vinter (eller typ vinter i alla fall)
-
Köp en av våra billiga utförsäljningskiter. Några enstaka kiter som fastnat på vårt lager och som säljs till nästan samma som andrahandspris. Fast det är inte många kvar.. Finns från Nobile och Ozone. http://www.kitekraft.se Du kan också ringa om du vill, 073-141 19 10
-
Skotten, you are such a broken record. I guess ”Surfer Love” is only for the once sharing your preffered rider style and taste in gear?
-
Ahh, …….
Äh, mållös!
Avslutar på topic istället:
Vi kör demos från i vår, då får alla en chans att testa. Det är bra kiter som förtjänar att testas utav alla, oavsett åkstil och tidigare erfarenheter så ta chansen när vi kommer 🙂 -
Ja. Grattis. Blir kul att höra sen. Synd på kiten, ring mig så fixar vi ner en ny om du inte kan fixa den.
-
milkman
Medlem24 januari, 2009 vid 23:30 som svar på: Är det okej att ha en fast stopboll på en Bow?Jag har en Nobile stopper hemma som funkar precis som du vill. http://kites.nobilekiteboarding.com/#siteId/bars finns en liten bild där.
Ring Patrik på 073-141 19 10 om du är intresserad.
PS. Testa själv ifall det verkligen stämmer att du får mindre depower på den kiten. Vi kommer till en strand nära dig i vår.
-
Jag tror det Sourra saknar är ”symetrisk pushout”?
Det skulle gärna få vara en symetrisk lösning (samma både med vänster/höger hand meao, och oberoend hur CL sitter på kroken). Fast pushout tycker jag personligen är bakvänt. Så jag antar att en Sourra safety inte är min grej ändå.
Flaggningen funkar föresten kanon. Och det är kul att kunna självlanda som IDS-killarna kan även utan att lösa ut:)Roland: Vi släpte ju 2010 modellen precis, fast vi kallar den 2009 då den faktiskt släpps i 2009 🙂
Priserna har för övrigt gått upp förståss, men jag hoppas valutan rättar till sig till sommaren och försöker hålla ner priserna fram tills dess. Så det blev inte så farligt ändå, puh. -
I guess most Ozone guys are more into actually using the kite then discussing them on forums nowdays… Not bad really 🙂
PS. Thank you Klubben, form helping me se Skottens point. A litle bit more grafical then requested though. 🙂
-
Roligt Nils 🙂
Du, jag har Matt Tagarts Sport+ 11m i Melbourne, ska jag kolla om jag får skicka den till dig istället? Det går säkert bra, om du lovar att låna ut den till till höger och vänster.
Den är som gjord för din åkstil. -
Jag måste ju vara dum i huvudet (mitt översta).. Jag fattar inte vad som är roligt! Hjälp?? 🙂
-
milkman
Medlem19 januari, 2009 vid 17:58 som svar på: Want to go to Oz? this could be the job you are looking for…Hamilton island är en sjuukt fin anläggning. Man flyger dit, en hotellnatt kostar typ 5000 om man tar snålrummen. 🙂
-
Alla lintyper, handtag och bommar finns här: http://www.kitekraft.se
Vissa saker ligger inte ute, så det är idé att ringa, 073-141 19 10.PL övningsdrake vill jag minnas hade vanliga nylonlinor. Men ett par med vilka kitelinor som helst som är lika långa kommer funka också.