ola_p
Forumsvar skapade
-
Sjukligt feeta hopp det där.
-
Jester, om du använder [noparse][noparse][/noparse][/noparse].
Så går det utmärkt att skriva [noparse]:D[/noparse] utan att det blir en :D.
Har du ingen koll alls eller :tongue: -
Det är en variant på det gamla systemet med betyg, tryck på vågen i rutan under, så kan du betygsätta användares inlägg. Dvs. tycker många att du skriver bra inlägg, så kommer din aloha att öka…
-
[url]ftp://rambos:rulle@tomat.csbnet.se/[/url] ska ju fungera…
annars är det ju i form av: @ , om du ska använda ett ftp program… -
Fedt grym rulle!
Drog den från jonatan, lite bättre fart därifrån… =D -
Kolumnen med användarinfo är lite onödigt bred, och jag hade gärna haft iaf ngn pixel padding på sidan.
Hade varit kalasfint om man kunde få till en class för olästa trådar, och användarnamnen så man kan högerjustera dom.Skulle kunna ta en kik på möjligheten till att ordna olika bakgrund på olästa trådar/forum om Steffo har tid/lust att skicka mig php filerna…
Grymt tema annars!
-
Rätt forum tack… Och Försök gärna vara lite trevligare, Det är ju inte så att Steffo får betalt för att driva forumet.
Själv tycker jag att det är grymt att ha annonserna där, smidigt att se vad som är nytt.
-
Till skillnad från mig då… :p
Fast nu har jag fått tillbaka det mesta av mina moderator krafter.. 😀 -
Hahahaha… Tänkte precis samma sak…
-
Varför inte bara länka artikeln? och
Från http://www.Apelviken.nu tror jag det är…
hitta det på Google efter en sökning på ”Gislövshammar”är knappast en tydlig källhänvisning.
-
Min gissning är att w-surfarna bräcker 50 knop, men att kitarna så småningom kommer bli snabbare.
Finns ju rätt mycket utvecklingspotential i kite, och dom kan hålla till på riktigt grunt vatten.. Sen verkar det ju funka att ha en hydrofoil när man kitar, vilket borde vara ett utmärkt sätt att uppnå liten friktion och jämn gång… -
Fast så är ju Jesper en kraftig kille som seglar fullcambrat.. Han går väl på 6.2an när jag rullar ut 3.7an.