ola_p
Forumsvar skapade
-
Kelso! Sunningen på jul om det blåser?
Annars funkar ju fiskebäcksvik, även om det är för långt för mig att åka för sunkförhållandena där. -
Hahaha… Håll er till ämnet, posta synpunkterna på saker som behöver postas här. 😉
Rambo e en liten fis som behöver en få sig en ordentlig omgång (av vad är oklart, surf kanske?).Förövrigt så har jag möjlighet att banna rambos nick och ip om jag skulle vilja, så om det blir alltför många som rapporterar hans inlägg så kan det bli aktuellt att låta honom lugna sig några dagar… :rolleyes:
Ola är ju lätt bästa moderatorn hitills, fattar inte hur han hinner med allt….
Det gör jag inte…. :p Har lagt sanslös massa tid på att moderera nu när vi fick nytt forum, alltid nått att det är så mycket smidigare än det gamla.. Och tack för berömmet, alltid trevligt att veta att iaf nån e nöjd..
Och ni som klagar på att det är oklart, hade det varit bättre om konfen var nere en vecka medans uppdateringarna pågick?
Ska nog ta å lägga till ”Read me thrice, I like editing my posts” i min signatur… fjärde gången jag petar i detta inlägget nu.. 😮
gah, får inte lägga till en smiley till..
1. Du har inkluderat för många bilder i din signatur eller i ditt inlägg. Var vänlig och gå tillbaka och korrigera problemet och fortsätt sedan.
Bilder inkluderar även användandet av smilies, vB-kodens [img]-tagg och HTML:s
-tagg. Möjligheten att använda dessa beror på om det är aktiverat av administratören.
-
Kör dom itne postorder på vintern?
-
-
Ähh… surfzone börjar bli inarbetat nu, å dessutom fungerar det fortfarande att skriva steffo.nu…
-
Jag kan inte skriva html i mina inlägg längre… =( Jag som tänkte göra en sån fin juldekoration…
-
Tillräckligt med gnällande nu… Synpunkter och åsikter framföres, heslt i något mera civiliserad ton HÄR.
Tråden stängd.
-
Kanske det kanske, men vettifan om gbg känns motiverat, men kanske blir en sväng på viken iaf..