Forumsvar skapade

Sida 145 av 299
  • ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 22:09 som svar på: Surf i GBG idag

Kelso! Sunningen på jul om det blåser?
    Annars funkar ju fiskebäcksvik, även om det är för långt för mig att åka för sunkförhållandena där.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 22:08 som svar på: Billigt?

Har faktiskt seglat npu action wing ett par ggr… Jag slipper nog helst göra det igen faktiskt.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 22:07 som svar på: Rösta

Hoppas inte mossa eller green blir enda temat om det vinner, hopplöst att läsa negativ text…
    Bluegray!!! Rösta! 😉

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 21:58 som svar på: Kanonbra uppdaterad konf

Hahaha… Håll er till ämnet, posta synpunkterna på saker som behöver postas här. 😉
    Rambo e en liten fis som behöver en få sig en ordentlig omgång (av vad är oklart, surf kanske?).

Förövrigt så har jag möjlighet att banna rambos nick och ip om jag skulle vilja, så om det blir alltför många som rapporterar hans inlägg så kan det bli aktuellt att låta honom lugna sig några dagar… :rolleyes:

Ola är ju lätt bästa moderatorn hitills, fattar inte hur han hinner med allt….

Det gör jag inte…. :p Har lagt sanslös massa tid på att moderera nu när vi fick nytt forum, alltid nått att det är så mycket smidigare än det gamla.. Och tack för berömmet, alltid trevligt att veta att iaf nån e nöjd..

Och ni som klagar på att det är oklart, hade det varit bättre om konfen var nere en vecka medans uppdateringarna pågick?

Ska nog ta å lägga till ”Read me thrice, I like editing my posts” i min signatur… fjärde gången jag petar i detta inlägget nu.. 😮

gah, får inte lägga till en smiley till..

1. Du har inkluderat för många bilder i din signatur eller i ditt inlägg. Var vänlig och gå tillbaka och korrigera problemet och fortsätt sedan.

Bilder inkluderar även användandet av smilies, vB-kodens [img]-tagg och HTML:s -tagg. Möjligheten att använda dessa beror på om det är aktiverat av administratören.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 20:06 som svar på: Billigt?

varför inte gratis, eller kanske en hundring på sin höjd?

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 19:25 som svar på: Köpes, billig utrustning till lite yngre…..

Kör dom itne postorder på vintern?

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 19:23 som svar på: Kanonbra uppdaterad konf

Och editknappen!

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 18:56 som svar på: Avatar..

Haha..
    Som sagt… Admin får ordna det…

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 18:34 som svar på: Avatar..

Gissar på det, får vänta tills konfmaster styr upp det.
    Pilarna för att ändra storleken på texten i snabbredigeringen verkar inte fungera för mig…

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 18:29 som svar på: Avatar..

Så här ser det ut när man lyckas… Ser det inte så ut så är det nog nån inställning som konfmaster får in å peta på..

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 18:04 som svar på: Vem Gav mig bara en stjärna?

Jag vet inte om det har att göra med att jag är moderator, fick iaf lägga in min på nytt här. Men det verkar inte som alla kan göra det, skriv ett inlägg här om att det inte fungerar.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 18:00 som svar på: Byt tillbaks från surfzone till steffo!

Ähh… surfzone börjar bli inarbetat nu, å dessutom fungerar det fortfarande att skriva steffo.nu…

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 17:58 som svar på: Stylesheets!

Jag kan inte skriva html i mina inlägg längre… =( Jag som tänkte göra en sån fin juldekoration…

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 17:56 som svar på: Fan sysslar ni med!!!

Tillräckligt med gnällande nu… Synpunkter och åsikter framföres, heslt i något mera civiliserad ton HÄR.

Tråden stängd.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 17:53 som svar på: Julaftonssurf

Kanske det kanske, men vettifan om gbg känns motiverat, men kanske blir en sväng på viken iaf..

Sida 145 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA